با برگزاری نمایشگاه گردشگری، شور و نشاط خوبی در کشور ایجاد شده است

به گزارش بانیما، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، امروز پنجشنبه 25 بهمن 97 و در سومین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

با برگزاری نمایشگاه گردشگری، شور و نشاط خوبی در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه بازدید های خود از بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری تهران از استان های البرز، قزوین، زنجان، خراسان رضوی، هرمزگان، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان، سمنان، مرکزی و ... بازدید به عمل آورد.

مونسان در این بازدید ها که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام شد، با حضور در غرفه های استان های گوناگون از نزدیک با مدیران کل این استان ها دیدار و درباره راهکارهای توسعه و رونق گردشگری در این استان ها با آن ها گفت و گو کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با فعالان گردشگری بخش دولتی و خصوصی نیز از نزدیک گفت و گو کرد و با حضور در غرفه های مختلف بر توسعه و رونق گردشگری در مناطق مختلف کشور تأکید کرد.

مونسان با حضور در غرفه استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اقدامات خوبی که در همه حوزه های گردشگری خراسان رضوی صورت گرفته، امید داریم که این استان بتواند هم چنان به عنوان سرآمد گردشگری کشور نقش ایفا نماید.

او اضافه نمود: با برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، شور و نشاط خوبی در کشور ایجاد شده و متحیرم از این همه زیبایی و جاذبه های خوبی که در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری خوبی هم درحوزه گردشگری کشور صورت گرفته است و بالغ بر 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال انجام است.

مونسان با اشاره به ظرفیت های این استان اظهار کرد: خراسان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است که اقدامات خوبی در این استان رخ داده و پروژه های خوبی در این استان اجرا شده است.

وی با بیان این که کیفیت هتل ها در خراسان رضوی ارتقا پیدا نموده است، توضیح داد: گردشگران زیارتی به گردشگران ترکیبی تبدیل شده است و ما کمتر گردشگری را داریم که فقط زیارتی باشد.

وی ادامه داد: گردشگران زیارتی ما به گردشگران زیارت و سیاحت تبدیل شده اند یا هم گردشگران درمانی هستند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید نمود: در هر صورت با اقدامات خوبی که در همه حوزه های گردشگری خراسان رضوی صورت گرفته است، امید داریم که خراسان رضوی بتواند هم چنان به عنوان سرآمد گردشگری کشور نقش ایفا نماید.

مونسان اضافه نمود: اقدامات آینده این استان باید به سمت اقدامات نرم افزاری برود و به عنوان پایلوت نرم افزاری گردشگری کشور هم اقدامات خوبی را انجام دهد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1850

به "با برگزاری نمایشگاه گردشگری، شور و نشاط خوبی در کشور ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برگزاری نمایشگاه گردشگری، شور و نشاط خوبی در کشور ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید