بانوان هندبالیست مریوانی مقام سوم لیگ دسته یک کشور را کسب کردند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور شامگاه شنبه با معرفی تیم های برتر در شهر کازرون به کار خود سرانجام داد.

بانوان هندبالیست مریوانی مقام سوم لیگ دسته یک کشور را کسب کردند

این مسابقات با حضور 14 تیم از باشگاه های سراسر کشور برگزار گردید و کردستان با دو نماینده هیأت استان و مریوان در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور شرکت کرد.

هیأت کردستان با شکست مقابل تیم های شیراز و همدان از گردونه مسابقات خذف شد و هندبالیست های مریوانی با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد.

شاگردان سروه خرازی در یک مرحله چهارم نهایی با شکست مقابل تیم قدرتمند مشهد به دیدار رده بندی این رقابت ها راه یافتند که بازیکنان شایسته مریوان در این مرحله با غلبه بر تیم ملایر عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

تیم های کازرون و مشهد به ترتیب عناوین اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و به مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافتند.

شیدا ابوالقاسمی، پرستو اسماعیلی، مژگان مردوخی، کوثر احمدی، هاوژین عبدالهی، مرضیه روبینا ،هدیه روخنده، چاوان روهنده، دیمن جام پرسنگ، پریا رضایی، شیوا سلیمی، بهره داربرزین، سایه یگانه و سهیلا هیئت به سرپرستی پریا فرجی و مربیگری سروه خرازی در ترکیب تیم هندبال مریوان نقش آفرینی کردند.

طبق مقررات فدراسیون دو تیم جواز حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را دارند که در خصوص حضور تیم رده سوم دسته یک با توجه به نظرات شفاهی مسئولان فدراسیون این احتمال می رود که نماینده مریوان در رقابت های لیگ برتر شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 583

به "بانوان هندبالیست مریوانی مقام سوم لیگ دسته یک کشور را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان هندبالیست مریوانی مقام سوم لیگ دسته یک کشور را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید