باغ نور و نیلوفر آبی

به گزارش بانیما، طراح این باغ روش مدرن و جدید تصاویر سه بعدی هولوگرافیک را برای گالری خود برگزیده که در نوع خود شیوه ای هوشمندانه را به کار گرفته است.

باغ نور و نیلوفر آبی

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ نور و نیلوفر آبی باغی دیجیتالی است که میگل شوالیر طراح، آن را خلق نموده است.

این طراح با خلق گالری دیجیتالی خود به استقبال بهار رفته است. میگل شوالیر این فضای خلاقانه را که باغ نور و نیلوفر آبی نامیده می گردد در یکی از میدان های شهر شانگهای ساخته تا چینی ها جشنواره بهاری خود را در این باغ برگزار نمایند.

گل نیلوفر آبی مظهر شادابی، عطوفت و تازگی است که همواره نقشی پر رنگ در فرهنگ باستانی چین ایفا نموده. طراح این باغ روش مدرن و جدید تصاویر سه بعدی هولوگرافیک را برای گالری خود برگزیده که در نوع خود شیوه ای هوشمندانه را به کار گرفته است.

پروژه شوالیربه جز نیلوفر آبی، انواع پوشش گیاهی را به نمایش می گذارد تا به غیر از فرهنگ کشور چین، بقیه سرزمین ها را در این خوشامد گویی سهیم کند. فضای این باغ 600 متر مربع مساحت دارد و بازدیدنمایندگان می توانند در طول راستا روی این باغ زیبا قدم بزنند.

برای دیدن مطالب بیشتر با صفحه گوناگون خبرنگاران، همراه شوید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6831

به "باغ نور و نیلوفر آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ نور و نیلوفر آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید