باز هم سؤالی دارید؟ در کانون منتشر شد

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- کتاب باز هم سؤالی دارید؟ یکی از جدیدترین کتاب های ماری لوئیز گِی، نویسنده و تصویرگر کانادایی است که برای اولین بار در انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ رسیده است.

باز هم سؤالی دارید؟ در کانون منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب باز هم سؤالی دارید؟ یکی از جدیدترین کتاب های این نویسنده است که در سال 2014 منتشر شده و انتشارات کانون پرورش فکری با رعایت کامل قوانین بین المللی نشر (حق نشر) و اجازه رسمی انتشارات Groundwoodbooks از کشور کانادا با ترجمه محبوبه نجف خانی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب باز هم سؤالی دارید؟ تلاشی برای پاسخ گویی نویسنده به سؤال های بچه های است که می خواهند نویسنده باشند. لوئیز گِی سالانه به ملاقات بچه ها و معلمان زیادی می رود و کارگاه های آموزشی برگزار می نماید. ماحصل این ملاقاتها و کارگاه ها، او را به این نتیجه رساند که کتابی در پاسخ به سؤالات بچه ها منتشر کرد. کتابی پر از ماجراجویی که به شخصیت های کودک یاری می نماید تا داستان نویسی یاد بگیرند.

در پشت جلد این کتاب آمده است که؛ ماری لوئیز گِی در این کتاب با طراحی ها و نقاشی های مدادی و آبرنگ و کلاژ، داستانی در داستانی دیگر می آفریند که ممکن است پاسخ سؤال های شما باشد. سؤال هایی مانند: چه طوری وقتی که اصلاً انتظارش را نداریم یک فکر عالی به ذهن مان می رسد؟ و یا، چه طوری برخی وقت ها کلمه ها از جایی نامعلوم پیدای شان می گردد و از ما می خواهند که آن ها را بنویسیم؟ ماری لوئیز با خرس های قطبی گمشده، دایناسورهای پرنده، درختان سخنگو و حلزون های خال خالی و برخی از شخصیت های مورد علاقه کتاب هایش، دنیایی خلق نموده است که در آن بچه ها می توانند بخشی از قصه باشند و اجازه دهند تخیل شان دیوانه وار به پرواز در آید!

این کتاب برنده جایزه بهترین تصویرگری هوارد-گیبون آملیا فرانسیس، جایزه کتاب اطلاعات میزگردی بچه ها ونکوور، فدراسیون نویسندگان کبک برای ادبیات کودک و نوجوان، جایزه ادبیات بچه ها کانادا TD و جایزه ادبی استاندارد عمومی برای تصویرسازی شده است. همچنین کتاب باز هم سؤالی دارید؟ به عنوان بهترین کتاب سال پنج رویداد مهم هنری انتخاب شده است.

محبوبه نجف خانی مترجم کتاب باز هم سؤالی دارید؟ است که برای بچه ها بالای 7 سال در انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به قیمت 25هزار در 60 صفحه تمام رنگی منتشرشده است.

یادآوری می گردد ماری لوئیز گِی، نویسنده و تصویرگر 67 ساله کانادایی است که تا به امروز 60 کتاب در حوزه کودک و نوجوان به زبان های انگلیسی و فرانسوی منتشر نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8312

به "باز هم سؤالی دارید؟ در کانون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم سؤالی دارید؟ در کانون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید