بازگشت ویل اسمیت به زندگی عادی ، بازیگر جنجالی اسکار فعالیت خود را شروع کرد

به گزارش بانیما، ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود که به علت سیلی ای که به صورت مجری مراسم اسکار 2022 زده بود، جنجال زیادی به پا کرد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازگشتش به فضای مجازی اطلاع داد.

بازگشت ویل اسمیت به زندگی عادی ، بازیگر جنجالی اسکار فعالیت خود را شروع کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از hollywoodreporter، ویل اسمیت برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که ربطی به جریانات اسکار ندارد. این پست اولین پیغام او از زمان عذرخواهی ویدیویی اش از کریس راک در سه هفته پیش و سومین پست او از زمان برگزاری مراسم است.

این بازیگر روز آدینه اولین پست خود را از زمان مراسم اسکار در 27 مارس در اینستاگرامش منتشر کرد و برای اولین بار بعد از آن حادثه به طور مستقیم به لحظه جنجالی سیلی زدن به کریس راک روی صحنه پس از شوخی او با همسر این بازیگر، جادا پینکت اسمیت اشاره نکرد.

ناگفته های همسر ویل اسمیت درباره بیماری و سیلی معروفش در اسکار

پست نو اسمیت ویدیوی کوتاهی از یک گوریل جوان است که چند بار به پشت یک گوریل بزرگ تر می زند و او را خشمگین می نماید. او در کپشن این ویدیو نوشت: مثل من که دارم سعی می کنم به شبکه های اجتماعی برگردم.

در میان کسانی که برای این پست کامنت گذاشتند، شری زامپینو، همسر سابق اسمیت بود که یک ایموجی قلب گذاشت.

این پست دقیقاً سه هفته پس از پست قبلی اسمیت منتشر شد، که ویدیویی از صحبت مستقیم او با دوربین بود و در آن درباره اتفاقات مراسم اسکار حرف زد و گفت: هیچ بخشی از وجود من فکر نمی نماید که در آن لحظه رفتار درستی داشته ام. او بعلاوه از راک و خانواده این کمدین پس از حادثه ای که منجر به استعفای اسمیت از آموزشگاه و محرومیت 10 ساله او از رویدادهای این مراسم شد، عذرخواهی کرد.

ویدئو | عذرخواهی مرد جنجالی اسکار 2022 از کریس راک | همسرم در آن حادثه از من چیزی نخواست

اولین پست اینستاگرامی ستاره فیلم مردان سیاه پوش بعد از شب اسکار، عذرخواهی کتبی از راک در روز بعد از مراسم بود. در این مراسم، اسمیت بلافاصله پس از رویارویی با راک به علت شوخی در خصوص سر تراشیده شده جادا، اسکار برترین بازیگر مرد را برای شاه ریچارد گرفت و در سخنرانی اش از آموزشگاه عذرخواهی کرد، اما از راک عذرخواهی نکرد.

مجری اسکار 2022 بالاخره به سیلی جنجالی ویل اسمیت واکنش نشان داد

پیش از اتفاقات اسکار، اسمیت در رسانه های اجتماعی فعالیت پررنگی داشت و لحظات دلپذیر زندگی خود و روابطش با طرفدارانش را به اشتراک می گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20783

به "بازگشت ویل اسمیت به زندگی عادی ، بازیگر جنجالی اسکار فعالیت خود را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ویل اسمیت به زندگی عادی ، بازیگر جنجالی اسکار فعالیت خود را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید