اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو ورود سویه نو اومیکرون کرونا

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - اتاق اصناف ایران پیرو ورود سویه نو اومیکرون کرونا به کشور و سرایت پذیری بسیار بالای آن و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو ورود سویه نو اومیکرون کرونا

بنابر اطلاعیه اتاق اصناف ایران به اطلاع کلیه صنوف و اتحادیه های صنفی سراسر کشور می رساند: در پی ورود سویه تازه اومیکرون کرونا به کشور و سرایت پذیری بسیار بالای آن، هرگونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی، سلامت جامعه را بیشتر به مخاطره می اندازد، لذا طبعاً مسئولیت پذیری مضاعف و همت بالاتر و جدی تری در اجرای پروتکل های بهداشتی را می طلبد.

اتاق اصناف ایران ضمن تقدیر از تلاش ها، همکاری ها و اقدامات مؤثر جامعه اصناف به پاس پیگیری های مجدانه در اجرای صحیح ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا طی 21 ماه اخیر، انتظار دارد تا با مسئولیت پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش آن به سطح بیش از 90 درصد، موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه گردند.

با توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی برای جلوگیری از شکل گیری موج تازه شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده محترم اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان اقدام خواهند کرد.

لذا از تمامی واحدهای صنفی به ویژه در صنوف مذکور انتظار می رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شستشوی دست ها و حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات مناسب تهویه هوا بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.

همچنین لازم به تأکید است که دریافت دوز سوم واکسن کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی قطعاً زمینه کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و عدم تعطیلی واحدهای صنفی را فراهم خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19332

به "اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو ورود سویه نو اومیکرون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو ورود سویه نو اومیکرون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید