اطلاعاتی از گوشی تازه وان پلاس با شارژ 150 واتی منتشر شد

به گزارش بانیما، وان پلاس می خواهد امسال از یک گوشی با شارژر بسیار سریع 150 واتی رونمایی کند که امروز شاهد انتشار جزئیاتی در رابطه با آن بودیم.

اطلاعاتی از گوشی تازه وان پلاس با شارژ 150 واتی منتشر شد

شرکت های چینی طی چند سال اخیر در زمینه تولید شارژرهای بسیار سریع پیشرفت چشمگیری داشته اند که از جمله این شرکت ها می توان به وان پلاس اشاره کرد. البته در پرچم داران این شرکت اعداد و ارقام عجیب و غریبی دیده نمی شود اما سرعت آن ها بسیار بالاست. به خصوص شارژرهای سری وان پلاس 9 و 10 که امکان شارژ گوشی در کمتر از 40 دقیقه را دارند.

این طور که به نظر می رسد، وان پلاس می خواهد بالاخره به عرصه بازی با اعداد و ارقام وارد شود و یک شارژر 150 واتی تولید کند. البته این شارژر قرار نیست به صورت مجزا راهی بازار شود بلکه به همراه یکی از گوشی های این شرکت رونمایی خواهد شد که امروز اطلاعاتی از این گوشی هم منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی افشاگر معروف یعنی Digital Chat Station، وان پلاس می خواهد به زودی از اولین گوشی خود مجهز به این شارژر قدرتمند رونمایی کند. در حال حاضر سریع ترین شارژر موجود این شرکت 80 واتی است که به همراه وان پلاس 10 پرو عرضه می شود اما همکار اخیر این شرکت با اوپو باعث شده وان پلاس در راستا بهتری قرار بگیرد. اوپو پیش از این از شارژر 125 واتی خود رونمایی کرده بود اما وان پلاس می خواهد شارژر قدرتمندتری را معرفی کند.

این طور که به نظر می رسد، ریلمی GT نئو 3 قرار است این محصولی باشد که به شارژر 150 واتی مجهز شود. شارژری که گفته می شود می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی را در مدت تنها 12 دقیقه به صورت کامل از صفر تا صد شارژ کند. همین شارژر به احتمال بسیار زیاد قادر خواهد بود گوشی خود وان پلاس با همین میزان باتری را در همین مدت شارژ کند.

علاوه بر تمام این ها، گوشی تازه وان پلاس که قرار است این شارژر را با خود به همراه داشته باشد، یک محصول با پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 خواهد بود. پردازنده ای که به تازگی معرفی شده و قرار است ماه آینده در یکی از گوشی های ردمی استفاده شود. این پردازنده قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد چرا که از چهار هسته پردازشی از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می برد. با این ترکیب سخت افزاری، Dimensity 8100 می تواند در گوشی های پرچم دار اقتصادی یا میان رده های قدرتمند به کار گرفته شود و عملکرد بی نظیری هم داشته باشد.

سایر مشخصات فنی این گوشی تازه اما نامشخص شامل نمایشگر 6.7 اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD، رفرش ریت 120 هرتز و دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی ساخت سونی (IMX 766) می شود. لازم به ذکر است اوپو از همین سنسور قدرتمند در گوشی تازه خود یعنی اوپو فایند X5 پرو نیز استفاده کرده که عملکرد حیرت انگیزی دارد. البته در بررسی ها این گوشی اندکی در نمایش رنگ ها اغراق آمیز عمل می کرد که شاید خیلی برای برخی ها خوشایند نباشد.

هنوز در رابطه با تاریخ عرضه گوشی تازه وان پلاس حرفی به میان نیامده اما انتظار می رود این گوشی همان وان پلاس 10 اولترا باشد که گفته می شود اواخر امسال رسما رونمایی می شود. با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19213

به "اطلاعاتی از گوشی تازه وان پلاس با شارژ 150 واتی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از گوشی تازه وان پلاس با شارژ 150 واتی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید