اجرای بیش از 3500 نفرساعت آموزش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش بانیما، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته دوره های آموزشی با 3584 نفر ساعت آموزش در این اداره کل برگزار گردید.

اجرای بیش از 3500 نفرساعت آموزش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی گفت: این دوره های آموزشی مربوط به حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و امور حقوقی بوده است، که از این میزان آموزش 544 نفر ساعت در حوزه صنایع دستی، 720 نفر ساعت در حوزه امور حقوقی، 600 نفرساعت در حوزه گردشگری و 1720 نفر ساعت در حوزه میراث فرهنگی بوده است.

او اضافه کرد: دوره های حوزه صنایع دستی شامل مبانی برنامه ریزی فراوری، ظرفیت سنجی و فن شناسی صنایع دستی و دوره های حوزه گردشکری شامل آشنایی با مفاهیم سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: دوره های حوزه میراث فرهنگی شامل آشنایی با کنوانسیون حراست از میراث فرهنگی ناملموس، حفاظت و بازسازی اشیا و محوطه ها در کاوش های باستان شناسی، آشنایی با استانداردهای بسته بندی اشیا و مدارک و آشنایی با مفاهیم سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) بوده،همچنین دوره های حوزه حقوقی درزمینهٔ مبانی حقوق قضایی برگزارشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8842

به "اجرای بیش از 3500 نفرساعت آموزش در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 3500 نفرساعت آموزش در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید