آمار جالب توجه طارمی در دوران پساکرونا، 5 گل در 5 مسابقه

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، لیگ فوتبال پرتغال از نخستین لیگ هایی بود که بعد از شیوع کرونا در اروپا شروع شد و تیم های مختلف، رقابت خود را برای به سرانجام رساندن این فصل از سر گرفتند.

آمار جالب توجه طارمی در دوران پساکرونا، 5 گل در 5 مسابقه

تیم ریوآوه با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود از پنج مسابقه انجام داده، سه پیروزی کسب نموده و دو باخت هم در کارنامه اش ثبت شده است. سهم طارمی در گل های به ثمر رسیده تیم ریوآوه خیره کننده است.

او در پنج مسابقه اخیر ریوآوه، پنج بار گلزنی نموده و یکی از پایه گذاران صعود تیمش به رده پنجم جدول و یک قدمی کسب سهمیه اروپا بوده است.

ریوآوه در این مدت به ترتیب به مصاف تیم های فریرا، موریرنسی، بنفیکا، ویتوریا استوبال و براگا رفت.

طارمی فقط مقابل فریرا پیروز به گلزنی نشد. بعد از آن، طارمی در هر یک از دیدارهای ریوآوه برابر موریرنسی، بنفیکا، ویتوریا استوبال یک گل زد و شب گذشته هم پیروز شد مقابل براگا دو گل وارد دروازه حریف کند.

به این ترتیب تعداد گل های طارمی در اولین فصل از حضورش در لیگ پرتغال به عدد 13 رسید تا او همچنان یکی از مدعیان کسب آقای گلی این لیگ هم باشد.

وینیسیوس (17 گل) و پیتزی (15 گل) از بنفیکا در رده های اول و دوم جدول گلزنان لیگ پرتغال هستند. طارمی (ریوآوه)، پائولینو (براگا) و آبرئو (موریرنسی) هر کدام 13 گل زده اند و رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان آقای گلی دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10621

به "آمار جالب توجه طارمی در دوران پساکرونا، 5 گل در 5 مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جالب توجه طارمی در دوران پساکرونا، 5 گل در 5 مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید