آشنایی با شهر ممنوعه

به گزارش بانیما، شهر ممنوعه که توسط Unesco ثبت شده در3.5 کیلومتری دیوارهای ارگانیک قهوه ای در قلب Běijīng واقع شده است، مجموعه بزرگ و زیبایی حفظ شده چین از ساختمان های باستانی و بزرگترین مجتمع قصر در جهان است. این کاخ دنیایی دیگر که در مراسم ختنه و پروتکل رژیم بیزانس به نمایش درآمده بود، خانه ای منحصر به فرد برای دو سلسله حکومت امپریالیست بود و ساختمان های 900 خانه ای را با شمشیر صخره ها، بندگان و پادشاه ها به اشتراک می گذارد تا زمانی که جمهوری آخرین امپراتور چینگ در سال 1911 را سرنگون کند .

آشنایی با شهر ممنوعه

"شهر ممنوعه" تقریبی از چینی 紫禁城 (Zǐjìn Chéng)، یک شاعر شاعرانه است که همچنین رنگ ارغوانی و ستاره North Star را که به معنای کیهان شناخته شده است، "مکان آسمانی" امپراتور می داند. اما رسما، آن را موزه کاخ (故宫 博物馆؛ Gùgōng Bówùguǎn)، موسسه دولتی تاسیس شده در سال 1925 پس از Puii، آخرین امپراتور، از دادگاه داخلی اخراج شد. بیشتر مردم چینی آن را فقط Gō Gōng (故宫؛ کاخ باستانی) می نامند.

راهنماهای رسمی رسمی از ¥ 200 تا 400 400 در دسترس هستند (بسته به اینکه زمین برای پوشش دادن به 5 نفر)، اما تورهای صوتی فعال به طور خودکار فعال هستند (¥ 40، بیش از 40 زبان) و قابل اطمینان تر. رستوران ها، کافه ها، توالت ها و حتی دستگاه های خودپرداز می توانند در داخل کاخ پیدا شوند. صندلی های چرخدار (¥ 500 سپرده) رایگان هستند، مانند صندلی های مسافرتی / کالسکه (300 سپرده). اگر یکی از علاقه مندان به خودتان بهترین بخش یک روز را برای اکتشاف و یا چندین سفر به خود اختصاص دهید.

با توجه به مقیاس وسیعی از شهر ممنوعه، بازسازی تلاش مداوم است، با برنامه های بلند پروازانه تا 80 درصد از کاخ تا سال 2020 برای بازدید کنندگان باز می شود (در سال 2002، زمانی که برنامه ترمیم فعلی آغاز شد، تنها 30 درصد قابل دسترسی بود). در سال 2015 بخش هایی از گودال دیوار محوطه باز، ارائه دیدگاه هوایی در جنوب از مجموعه. یک سال بعد، یخچال سلطنتی روز نور را دید، یک رستوران داشت که نودل و غذا را ساده می ساخت. به عنوان یک موزه، نمایشگاه ها می آیند و می روند؛ وب سایت به طور مرتب به روز شده را بررسی کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی می افتد.

ورود به شهر ممنوعه

در سنین سابق، مجازات پذیرش غیرقانونی شدید بود، اگرچه تنها مرگ و میرها حتی نزدیک نبودند؛ شهر امپریالیستی شهر ممنوعه را با مجموعه دیگری از دیوارهای بزرگ که با چهار دروازه های محکم محافظت شده (از جمله دروازه صلح آسمانی ، خانه پرچم مائو) برچیده شده بود ، مورد ضرب و شتم قرار داد. این روزها گردشگران از طریق دروازه مریدین وارد می شوند، یک پورتال عظیم U شکل در انتهای جنوبی مجتمع، که در زمان های گذشته برای استفاده از امپراتور رزرو شده بود. گنگ ها و زنگ ها باعث می شود که پیاده ها و پیاده روی های امپریالیستی را ببینند، در حالی که مرگ و میر کمتر از دروازه های کوچک استفاده می شود: ارتش از دروازه غرب استفاده می کند، غیر نظامیان دروازه شرق و خدمتگزار دروازه شمالی. امپراتور همچنین ارتش های خود را از اینجا بازبینی کرد، قضاوت در مورد زندانیان را به تصویب رساند، تقویم سال نو را اعلام و نظارت بر شلاق زدن وزراء ناراحت کننده را مورد بررسی قرار داد. بالا به بالا گالری گریت مریدین است که میزبان نمایشگاه های موقت فرهنگی برای هنرهای سنتی چینی و از خارج از کشور است.

از طریق دروازه مریدین، شما به یک حیاط وسیع منتهی می شوید و از جریان طلایی (金水، جین شوو) عبور می کنید - به شکل شبیه به یک کمان تارتار و توسط پنج پل سنگ مرمر - که در راه خود به دروازه باشکوه هماهنگ عالی است . این فضا می تواند یک مخاطب امپریالیستی از 100000 نفر داشته باشد. برای دسترسی به دیوار محیط، اینجا را لمس کنید.

گالری های جانبی اول شهر ممنوعه

قبل از اینکه شما از طریق دروازه عالی هماهنگی برای رسیدن به جاذبه های ستاره شهر ممنوعه عبور، تغییر جهت دادن به شرق و غرب حیاط بزرگ به بازدید از گالری خوشنویسی و نقاشی در داخل تالار رزمی شجاعت و به خصوص خوب سرامیک گالری ، قرار دارد در داخل از creaking تالار ادبی جلال .

سه سالن بزرگ شهر ممنوعه

سه برج بزرگ، قلب شگفت انگیز شهر ممنوعه، بر پایه تراس مرمر سه طبقه (شبیه سازی شخصیت چینی 王، Wáng به معنای پادشاه) است. تالار هارمونی عالی که اخیرا بازسازی شده است مهمترین و بزرگترین ساختار شهر ممنوعه است. ساخته شده در قرن 15th و در قرن 17 بازسازی شد، آن را برای مراسم تشریفاتی، از جمله روز تولد امپراتور، نامزد رهبران نظامی و coronations استفاده می شود. درون تالار هماهنگی عالی، تخت اژدها غنی تزئین شده است(龙椅؛ Lóngyǐ)، که از آن امپراتور تحت نظارت مقامات لرزان قرار می گیرد. کل دادگاه مجبور شد 9 بار با پیشانی خود (طبق معمول به نام کوتو) در حضور امپراتور لمس کند. در پشت تخت، Xumishan حک شده است، که بهشت ​​بهشت ​​است، که نشانگر برتری تخت است. از یک پایه بی خطر بیرون بیایید و یک برنز و جعبه ای بنام Jiā liàng نامید . این یک اندازه گیری است که به اندازه پنج واحد استاندارد دانه اندازه گیری می شود، یادآوری کنجکاو است که در اینجا قلب مطلق قدرت چینی است که بر یک امپراتوری وسیع حکمرانی می کند.

پشت تالار هماهنگی عالی Hall of Harmony مرکزی است که به عنوان سالن حمل و نقل امپراتور استفاده می شود. در اینجا او آماده سازی های آخر هفته را انجام می دهد، سخنرانی ها را تکرار می کند و وزرای نزدیک را دریافت می کنند. در صفحه نمایش دو صندلی سدان سلسله چینگ، حالت امپراتور حمل و نقل در اطراف شهر ممنوعه است. آخرین امپراتورهای چینگ، پویای، از یک دوچرخه استفاده کرده و ویژگی های چندگانه کاخ را تغییر دادند تا بتوانند از آن عبور کنند.

سومین سالن بزرگ تالار حمایتی هماهنگی است که برای مهمانی ها و بعدها برای امتحانات امپریالیست استفاده می شود. سالن هیچ ستون حمایت نمی کند. به عقب آن یک راهروی 250 دلاری سنگ مرمر امپراتوری با اژدها و ابرهای حک شده است که در جاهای دیگر ساخته شده و به جاده موقت ساخته شده از یخ منتقل می شود. امپراتور را در این صحنه در صندلی سدان خود برپا کرد، همانطور که او صعود کرد یا از تراس فرود آمد. مسکن بیرونی اطراف سه تالار بزرگ برای ذخیره طلا، نقره، ابریشم، فرش و گنجینه های دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

یک رشته سالن های جانبی در قسمت های شرقی و غربی سه تالار بزرگ معمولا، اما نه همیشه، مجموعه ای از نمایشگاه های عالی را شامل می شود، از ابزار های علمی و مقالات استفاده روزانه به اشیاء که توسط مهمانان برجسته امپراتور ارائه می شود. یکی حاوی یک دیوراما جالب از کل مجموعه است.

مراکز مرکزی کمتر شهر ممنوعه

پیکربندی اولیه Three Great Halls توسط گروه بعدی ساختمان ها تکرار شده است. این ساختمان ها در مقیاس کوچکتر از نظر قدرت واقعی، که در چین به طور سنتی در پشت درب قرار دارد، مهم تر است.

اولین ساختار کاخ خدای آسمانی ، محل اقامت مینگ و امپراتورهای اولیه چینگ، و بعدا یک سالن کنفرانس برای دریافت سفیران خارجی و مقامات بلندپایه است.

بلافاصله پس از آن تالار اتحاد ، که حاوی یک clepsydra است - ساعت آب ساخته شده در سال 1745 با پنج عروق برنز و مقیاس کالیبراسیون. همچنین یک ساعت مکانیکی ساخته شده در سال 1797 و مجموعه ای از مهر و موم های ژید امیریتی در نمایشگاه وجود دارد. کاخ زمینی آرامش حجله زن و شوهر امپریالیستی و مرکز عملیات برای حرمسرا کاخ بود.

باغ امپریالیست شهر ممنوعه

در انتهای شمالی شهر ممنوعه ، باغ امپریالیست ، یک باغ چینی کلاسیک با 7000 متر مربع از محوطه سازی خوب، از جمله راکیتی ها، پیاده رو ها، سالن ها و سایپرس های باستانی است. قبل از رسیدن به دروازه حجاب الهی ، خروج شمال شهر ممنوعه و دروازه شونژن که منجر به آن می شوند، جفت فیل های برنزی را که زانو های جلو آنها از لحاظ آناتومیک غیرممکن است، به خاطر قدرت امپریالیستی خم می کند.

گالری گنجینه شهر ممنوعه

در گوشه شمال شرقی این مجتمع، یک شهر کوچک ممنوعه ای شناخته شده به نام گالری گنج ، یا کاخ کامل صلح و طول عمر (宁 寿 全 宫؛ Níng Shǒu Quán Gōng) است. در طول سلسله مینگ، امپراطور دووگر و پادشاهان امپراتوری اینجا زندگی می کردند. امروزه آن شامل چند سالن، اتاقی، باغ و ساختمان های حیاط جاده ای است که مجموعه ای از موزه های خوب را نگه می دارد.

این مجتمع از طرف جنوب وارد شده است - نه چندان دور از نمایشگاه غیرمجاز ساعت . فقط در داخل ورودی، شما یک صفحه لمسی زیبای نه اژدها را پیدا خواهید کرد ، یکی از تنها سه نوع از آن در چین چپ است.

از آنجا شما راه خود را به شمال راه می دهید، قبل از ظهور در انتهای شمالی شهر ممنوعه چندین سالن و حیاط های صلح آمیز را جستجو کنید . در مسیر، به دنبال غرفه Melodies شاد ، یک خانه اپرای چوبی سه طبقه، بزرگترین تئاتر کاخ است. توجه داشته باشید که دروازه ورودی است که به بازیگران اجازه می دهد تا وارد صحنه های دراماتیک شوند.

کاخ های غربی و شرقی شهر ممنوعه

دوازده حیاط قصر کوچکتر به غرب و شرق سه اتاق مرکزی کمتر دروغ می گویند. این در این ساختمان های کوچکتر حیاط بود که اکثر امپراتورها در واقع زندگی می کردند و بسیاری از ساختمان ها، به ویژه آنهایی که به غرب، در مبلمان امپریالیستی پوشیدند. کسانی که به عموم مردم هستند، نمایشگاه های فرهنگی از هر وسیله ای از وسایل موسیقی معبد تا کشتی های برنزی و سرامیک تشریفات نمایش می دهند.

جاذبه های دیگر

قبلا مناطق دور افتاده کاخ همیشه در حال باز کردن است، مانند باغ حیاط و آرامش در نیمی از غربی پیچیده، جایی که جادوگران و همتایان خود به پرستش بودا و در حال حاضر به نمایش دینی مصنوعات در داخل Dōnghuámén ، دروازه شرق شهر ممنوعه، نمایشگاه بسیار خوبی در معماری باستانی است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5

به "آشنایی با شهر ممنوعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر ممنوعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید