آب درمانی صبحگاهی

به گزارش بانیما، ارائه کنندگان این روش درمانی بر اساس تجربیات خود اعتقاد دارند که از طریق این دستورالعمل ساده، بیماری های زیر قابل درمان هستند:

آب درمانی صبحگاهی

نویسنده: سلمان خدادادی

معرفی

ارائه کنندگان این روش درمانی بر اساس تجربیات خود اعتقاد دارند که از طریق این دستورالعمل ساده، بیماری های زیر قابل درمان هستند:

چاقی، آرتروز، سینوزیت، طپش قلب، سرگیجه، فشارخون بالا، کم خونی، دردهای روماتیسمی، فلج عمومی بدن، سنگ کلیه، بیماری های دستگاه ادراری تناسلی، اسیدیته بالای خون، سرفه، سرطان خون، آسم، برونشیت، سل ریوی، مننژیت، یبوست، انگل های گوارشی، دیابت (مرض قند)، بیماری های چشم از جمله خونریزی، التهاب، سرخی و درد چشم، اسهال خونی، بیماری های معده و روده، سرطان رحم، ورم رکتوم (راست روده)، عادت ماهیانه نامنظم، سرطان سینه، التهاب حنجره و انواع سردردها.

روش اجرا

1- هر شب 6 لیوان آب (معادل یک بطری نوشابه خانواده، یک و نیم لیتر) را در یک ظرف ریخته، 3 قاشق غذاخوری عسل را در آن حل کنید و در یخچال یا خارج آن نگهداری کنید.

2- صبح ناشتا، یعنی بلافاصله پس از برخواستن از خواب، این شربت را یک جا میل کنید.

3- توجّه به این نکته بسیار ضروری است که یک ساعت قبل و بعد از نوشیدن این شربت، هیچ خوراکی دیگری اعم از نوشیدنی یا غذاهای جامد نباید مصرف شوند.

4- در صورتی که آب لوله کشی محل زندگی شما کیفیّت مناسبی ندارد، می توانید از آب جوشیده شده استفاده کنید.

5- واضح است که نوشیدن یک و نیم لیتر آب در یک زمان، بسیار سخت است؛ امّا به تدریج به آن عادت می کنید. اگر در ابتدای درمان به هیچ وجه قادر به این کار نبودید، آب را در مدّت زمانی حداکثر بین 10 تا 15 دقیقه میل کنید. امّا به هر حال سعی کنید به هیچ وجه مدّت زمان نوشیدن آب بیش از این اندازه نشود.

6- در ابتدای درمان، اندازه ادرار افزایش پیدا می کند که پس از مدّتی عادی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آب درمانی

طول درمان

بر اساس تجربه ارائه کنندگان این روش، طول درمان برخی از بیماری ها به این شرح می باشد:

یبوست: سه روز؛

ترش کردن معده: سه روز؛

دیابت (شروع کاهش قند): 7 روز؛

سرطان: حداقل 4 هفته؛

سل ریوی: 3 ماه؛

فشارخون: 4 هفته.

دو نکته:

1- توصیه می شود افرادی که از آرتروز یا روماتیسم رنج می برند؛ این درمان را سه بار در روز؛ یعنی صبح، ظهر و شب، یک ساعت قبل از غذا، به مدّت یک هفته انجام دهند و پس از آن، دو بار در روز تا زمانی که بیماری برطرف شود به این روش درمانی ادامه دهند.

2- درمان سرطان، فرآیندی بسیار پیچیده و فنی است و لااقل در سرطان های ریوی پیشرفته بسیار بعید است که این روش منجر به نتیجه شود امّا در سرطان هایی که در مراحل ابتدایی هستند می توان این روش را امتحان کرد.

منبع مقاله :

خدادادی، سلمان؛ (1395)، آب درمانی، ساری: انتشارات پارسی سرا، چاپ اول

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: راسخون
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17732

به "آب درمانی صبحگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب درمانی صبحگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید