AFC امارات و هوادارانش را نقره داغ کرد

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- فدراسیون فوتبال امارات به دلیل رفتارهای غیرورزشی طرفداران این تیم در جریان دیدار مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های 2019 آسیا، یک بازی از حضور طرفداران محروم و 150 هزار دلار جریمه شد.

AFC امارات و هوادارانش را نقره داغ کرد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای رسمی کنفدراسوین فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه نوشت: طرفداران تیم امارات در جریان دیدار مذکور در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی انواع و اقسام اشیاء را از بطری های آب تا کفش و حتی جواهرات را به سمت بازیکنان تیم قطر که در حال خوشحالی پس از گل بودند، پرتاب کردند.

با این حال، قهرمان نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا یعنی عنابی های قطر، بازی مذکور را در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به انتها رساندند.

پیش تر یکی از سخنگویان کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت که تحقیقات جامعی در مورد موضوع مذکور انجام خواهد شد.

براساس اعلام ای اف سی، تیم ملی فوتبال امارات ضمن پرداخت جریمه 150 هزار دلاری باید یک بازی خانگی خود را در پشت درهای بسته (بدون حضور تماشاگر) برگزار کند؛ جریمه ای که در بازی بعدی خانگی امارات در جریان مرحله انتخابی جام ملت های 2023 آسیا اعمال خواهد شد.

ای اف سی مقرر نموده است که فدراسیون فوتبال امارات باید جریمه مذکور را در فاصله 30 روز از زمان اعلام حکم پرداخت کند؛ علاوه بر این، هرگونه تخطی از قوانین یا تکرار جرائم پیشین، مجازات هایی به مراتب شدیدتری را به همراه خواهد داشت.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2139

به "AFC امارات و هوادارانش را نقره داغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC امارات و هوادارانش را نقره داغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید