6 جاذبه معروف بولونیا در ایتالیا

به گزارش بانیما، جاذبه های بولونیا

این شهر دو نیمه جذاب دارد؛ طوری که ترکیب زیبایی و ظرافت است با دنیای واقعی و ستون های قرون وسطایی در ایتالیا. بخشی از این شهر دارای تکنولوژی مدرن است و افراد در آن سخت کار می نمایند، که این منطقه ثروتمند نشین در کنار رود PO واقع است جایی که بهترین تئاترها و رستوران ها را دارد. بخش دیگر شهر خیلی خشک است و از نظر جغرافیایی مرزی محسوب می گردد؛ این قسمت میزبان قدیمی ترین دانشگاه است که به دلیل طرح ها و تزئینات دیواری معروف است و دانشجویان از هنرهای سبک گوتیک لذت می برند. جاذبه های بولونیا بسیارند و در این نوشتار از خبرنگاران قصد داریم تا 6 مورد از بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

6 جاذبه معروف بولونیا در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

Quadrilatero

در شرق میدان Maggiore خیابان های چهارگوشی اطراف Clavature وجود دارند، جایی که در ابتدا بولونیای رومی بوده است. این مجموعه بهترین جا برای قدم زدن و خرید کردن است و دارای کافه و رستوران های جالب و از بهترین جاذبه های بولونیا می باشد.

Torre degli Asinelli

سمبل اصلی این شهر دو برج کنار هم است. برج بلندتر Torre degli Asinelli نام دارد که 97،2 متر ارتفاع دارد و برای بازدید عموم باز است اگرچه که بازدید این مکان در روزهای تعطیل توصیه نمی گردد (498 پله ای که به تازگی بازسازی شده دارد) و همچنین برای دانشجویان خرافاتی هم توصیه نمی گردد (محلی ها می گویند اگر شما از این برج بالا بروید هرگز فارغ التحصیل نخواهید شد). این برج توسط خانواده Asinelli بین سال های 1109 و 1119 ساخته شده است. برج کوتاه تر Torre Garisenda نام دارد که 47 متر ارتفاع دارد که به اندازه 3،2 متر از جای اصلیش منحرف شده است. بلیط بازدید از این مکان را می بایست از قبل از وبسایت تهیه کنید (هیچ بلیطی در اینجا فروخته نمی گردد).

موزه لامبورگینی

این موزه در روستای SantAgata بولونیا واقع است (20 کیلومتری شرق Modena و 35 کیلومتری شمال غربی بولونیا). این موزه تاریخچه لامبورگینی را از ابتدای فراوری آن که با مدل 350 GT در سال 1964 معرفی گردید را نمایش می دهد. ماشین های نمایش داده شده از ماشین های کلاسیک میورا ، Countach، گالاردو و دیابلو تا مدل های اولیه و منحصر به فرد را شامل می گردد و یکی از اصلی ترین جاذبه های بولونیا است. بازدید نمایندگانی که جلوتر جا رزرو می نمایند می توانند به تور کارخانه لامبورگینی جایی که ماشین های سفارشی و دست ساز ساخته می شوند بروند و از اسرار این برند شگفت انگیز باخبر شوند. بلیط اتوبوس برون شهری منطقه 3 به مبلغ 2.90 یورو را تهیه کنید و با اتوبوس به این مکان بروید. برای تور کارخانه حداقل یک ماه جلوتر می بایست جا رزرو کنید (در فصول شلوغ از 2 تا 3 ماه قبل) و کارت شناسایی به همراه داشته باشید (در بخشی که قطعات را سر هم می نمایند عکس برداری به شدت ممنوع است).

سان کلمبانو - مجموعه Tagliavini

کلیسایی با بازسازی شگفت انگیز بوسیله نقاشی روی گچ و دخمه های قرون وسطایی که در سال 2007 به آن توجه شد. این مکان دارای مجموعه ای جذاب از بیش از 80 نوع آلات موسیقی است که بوسیله نوازنده ارگ Luigi Tagliavini جمع آوری شده است. این مجموعه شامل چنگ، پیانو مربوط به دهه 1500 است؛ مطلب جالب توجه این که هنوز به طور کامل تمامی این آلات کار می نمایند. موبایل خود را به اندازه کافی شارژ کنید این موزه یکی از جذاب ترین مکان ها برای عکس برداری است.

موزه Gelato Carpigiani

این موزه خانوادگی در سال 2012 توسط Carpigiani بازگشایی شد؛ کسی که سازنده دستگاه های بستنی سازی بود و تاریخچه بستی را از دسرهای یخ زده تا الان در ایتالیا دنبال نموده است. فروش بسنتی با چرخ دستی در قرن نوزدهم رایج شد. در این موزه می توانید به تور بستنی سازی بروید و طعم های مختلف بستنی را امتحان کنید و پیش بند ببندید و زیر نظر راهنمایان از دانشگاه بستنی سازی بستنی درست کنید. پیش تر باید جا رزرو کنید روزانه دور تور انگلیسی زبان به این مکان می رود یکی 11.30صبح و دیگری 2.30 بعد از ظهر. کلاس های حرفه ای بستنی سازی هم در یک دوره 19 روزه به مبلغ 4480 یورو برگزار می شوند. می توانید از ساعت 9 تا 5 به دور از استرس یک بستنی ساز درست و حسابی شوید. برای رفتن به این موزه بلیط برون شهری منطقه 2 به مبلغ 2.10 یورو را تهیه کنید. با اتوبوس های TPER (مربوط به بولونیا و حومه) 87 کیلومتر از میدان XX Settembre تا ایستگاه Magli در حومه Anzola dellEmilia راه است (به فاصله 30 دقیقه از غرب بولونیا).

Prendiparte B&B

زندگی شما دوباره تکرار نخواهد شد پس به همه جا بروید و از دیدن لذت می ببرید. برچسب B&B را فراموش کنید؛ شما فقط یک اتاق برای اقامت نگرفته اید شما یک برج 900 ساله را اجاره کردید (دومین برج بلند بولونیا). این مکان اقامتی (اتاق، آشپزخانه، لژ با حمام نوسازی شده) در 3 طبقه است که همچنین 9 طبقه دیگر هم با مناظر جالب تر از تراس ها وجود دارند. هزینه پرداختی جهت اقامت شامل صبحانه هم می گردد که می توانید در یک تراس با منظره پانورامیک آن را میل کنید. با 200 یا 300 یورو می توانید یک شام خصوصی با سرآشپزی که در مقابل چشمان شما آشپزی می نماید داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6556

به "6 جاذبه معروف بولونیا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 جاذبه معروف بولونیا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید