500 هزار نفر برای خرید بلیط مسابقات والیبال به سایت مراجعه کردند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، افشین داوری عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران ارومیه اظهارداشت: زیرساخت والیبال در این شهر ظرفیت چهار هزار و 700 صندلی را دارد در حالی بیش از 500 هزار نفر برای خریدن بلیت به سایت مراجعه کرده اند و طبیعی است که با ترافیک روبرو شوند.

500 هزار نفر برای خرید بلیط مسابقات والیبال به سایت مراجعه کردند

وی با اشاره به برگزاری کیفی لیگ ملت های والیبال در شهر ارومیه، اضافه کرد: نمایندگان فدراسیون جهانی با حضور در سالن غدیر ارومیه، جمع آوری تمامی مستندات شامل فیلم، عکس، گزارش ها و مصاحبه های اجرا شده را برای مستندسازی و انتشار بین المللی درخواست کرده اند.

سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شهر ارومیه از دیرباز مهد والیبال ایران بوده است و این بار نیز شاهد یک میزبانی خوب و کم نقص در این شهر والیبال خیز هستیم.

داوری اضافه کرد: بسیار خرسندیم با تدابیر خوب مسئولان شهری در 8 نقطه شهر اعم از پارک ها و سینماها به پخش مستقیم این مسابقات از طریق تلویزیون های شهری برای عموم مردم و کسانی که پیروز به خرید بلیت نشده اند، اقدام می شود تا شادی و نشاط اجتماعی به نحو احسن در سطح شهر حاکم شود.

وی اعلام کرد: ایجاد امنیت و آرامش در بین تماشاگران، حضور پرشور و شعور بانوان، همکاری و مشارکت همه جانبه عوامل انتظامی و اجرایی و تمامی دست اندرکاران و اصحاب رسانه موجب شده است تا شاهد برگزار هرچه بهتر این رقابت ها در شهر عشاق والیبال باشیم.

سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه یکی از بزرگترین سالن های کشور به شمار می رود و دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال در این سالن برگزار می شود؛ این رقابت ها طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده 24 تا 26 خرداد ماه جاری با حضور تیم های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه برگزار می شود.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه ای فهرست 14 نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت های والیبال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6079

به "500 هزار نفر برای خرید بلیط مسابقات والیبال به سایت مراجعه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 هزار نفر برای خرید بلیط مسابقات والیبال به سایت مراجعه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید