10 گوشی پرطرفدار این هفته (11 شهریور)

به گزارش بانیما، فهرست پرطرفدارترین های این هفته به ما نشان می دهد که دیگر دوران برترین بودن گوشی های سامسونگ به خاتمه رسیده و مدل جدید ردمی جای آن را گرفته است.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (11 شهریور)

به گزارش خبرنگار ، سپتامبر به تازگی شروع شده و تعداد گوشی های در حال معرفی افزایش پیدا نموده است، در فهرست مدل های پرطرفدار این هفته، برخلاف چند هفته گذشته، شیائومی جای سامسونگ را در بالای فهرست گرفته است. سامسونگ برای چند هفته بیشترین تعداد گوشی را در این فهرست داشت و حتی سه صندلی برتر نیز تقریبا همیشه برای محصولات این شرکت بود.

اما گوشی های جدید شیائومی که ردمی 8 و 8 پرو نام دارند به محض معرفی، دو صندلی اول فهرست این هفته را از آن خود کردند. بدین ترتیب شیائومی ردمی نوت 8 پرو در مقام اول و ردمی نوت 8 در صندلی دوم واقع شده است.

در صندلی بعدی مدلی از سامسونگ یعنی گلکسی A50 را داریم که مطمئناً با ثبات ترین تلفن در چند ماه گذشته است. اگر به خاطر داشته باشید، این گوشی هفته پیش در مقام دوم قرار داشت. شیائومی می A3 هفته گذشته به فهرست پرطرفدارترین ها بازگشت و در حال حاضر در رتبه چهارم است. این مسئله نشان می دهد که ممکن است این دستگاه مدت زمان بیشتری در این فهرست باقی بماند.

اما در این میان صندلی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس یک بار دیگر تنزل پیدا کرد و اکنون این گوشی در مقام پنجم واقع شده است. در صندلی بعدی نیز یک اسم جدید به چشم می خورد، یک گوشی از شرکت ریلمی که اخیرا در این فهرست نبوده است. گوشی Realme XT در صندلی ششم واقع شده است.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی گلکسی A50s سامسونگ تاجدار هفته گذشته بود اما این تلفن این بار به مقام هفتم سقوط نموده است ؛ به نظر می رسد این تلفن به سرعت با جانشین خود جایگزین خواهد شد. شیائومی ردمی نوت 7 نیز چند پله تنزل نموده است و اکنون در مقام هشتم واقع شده است. این در حالی است که دو گوشی دیگر از سامسونگ فهرست این هفته را به اتمام می رسانند. این مدل ها که گلکسی A70 و A20 هستند به ترتیب در مقام های نهم و دهم قرار دارند.

گوشی هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

به همین دلیل دیگر جایی برای گوشی های Realme 5 Pro (که هفته گذشته جزو سه گوشی برتر بود) و سامسونگ گلکسی A30 باقی نمی ماند. این هفته در فهرست پرطرفدارترین ها از این دو گوشی خداحافظی کردیم.

در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین گوشی های هفته را مشاهده می کنید:

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4657

به "10 گوشی پرطرفدار این هفته (11 شهریور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گوشی پرطرفدار این هفته (11 شهریور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید