گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ به روزرسانی برطرف مشکل خوانشگر اثر انگشت دریافت می نمایند

به گزارش بانیما، گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ که با مشکل خوانشگر اثر انگشت(برای قفل کردن یا باز کردن قفل) رو به رو شده بودند، به روزرسانی جدیدی برای حل این مشکل دریافت می نمایند.

گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ به روزرسانی برطرف مشکل خوانشگر اثر انگشت دریافت می نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی هفته گذشته هنگامی که یک کاربر انگلیسی متوجه شد تلفن او را می توان با انگشت های ثبت نشده قفل کرد ، یک نقص امنیتی جدی در خصوص گلکسی اس 10 آشکار شد. مدتی بعد تعیین شد که سری گلکسی اس 10 پلاس و نوت 10 نیز مسئله ای مشابه را تجربه می نمایند.

سامسونگ در نخستین روزهای بروز این مشکل ادعا کرد که این مسئله توسط محافظ صفحه نمایش سیلیکون ایجاد شده است اما معلوم شد که اینگونه نیست. این شرکت قول داده است که به زودی این مشکل را رفع کند و اکنون به روزرسانی های نرم افزاری سری اس 10 و نوت 10 را با یک وصله امنیتی در دست اجرا دارد.

این به روزرسانی فقط در واحدهایی که خوانشگر اثر انگشت دارند ثبت می گردد و بعد از نصب به روزرسانی ، سامسونگ توصیه می نماید اثر انگشت هایی را که قبلاً ثبت شده بود حذف کنید و مجدداً ثبت کنید (بدون اینکه محافظ صفحه نصب شده باشد).

سامسونگ در حال حاضر این به روزرسانی را در کشور خود در کره جنوبی وارد می نماید، اما این شرکت اعلام نموده است که طی 24 ساعت به روزرسانی مذکور به سایر کشورها گسترش می یابد.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5872

به "گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ به روزرسانی برطرف مشکل خوانشگر اثر انگشت دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 سامسونگ به روزرسانی برطرف مشکل خوانشگر اثر انگشت دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید