کاهش 8 تا 17 درجه ای دمای گیلان، احتمال خسارت به شالیزارها

به گزارش بانیما، خبرنگاران/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، بارندگی، وزش باد، رعد و برق، مه و تگرگ را از پدیده های مورد انتظار تا پایان هفته دانست و مطرح نمود: طی فردا و پس فردا با کاهش هشت تا 17 درجه ای دما به طور متوسط در نقاط مختلف استان روبرو هستیم.

کاهش 8 تا 17 درجه ای دمای گیلان، احتمال خسارت به شالیزارها

محمد دادرس در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه آسمان امروز در غالب نقاط کمی تا نیمه ابری، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار طی امروز در منطقه است.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب 33 و 24 درجه سلسیوس دانست و اضافه کرد: طی امروز با شکل گیری ناپایداری های موقتی در برخی از نقاط افزایش ابر و رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه به تدریج از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به منطقه فرایند افزایش ابر، بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمال تگرگ تا سه شنبه پیش بینی می شود، گفت: همچنین از چهارشنبه تا سرانجام هفته با شکل گیری جریانات ناپایدار در برخی از نقاط رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

دادرس، بارندگی، وزش باد، رعد و برق، مه و تگرگ را از دیگر پدیده های مورد انتظار تا سرانجام هفته دانست و بیان نمود: طی فردا و پس فردا با کاهش هشت تا 17 درجه ای دما به طور متوسط در نقاط مختلف استان روبرو هستیم.

وی احتمال آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، خسارت به شالیزارها، لغزندگی جاده ها، لغزش و رانش و اصابت صاعقه را دور از انتظار ندانست و اضافه کرد: مردم در این مدت از حضور در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11242

به "کاهش 8 تا 17 درجه ای دمای گیلان، احتمال خسارت به شالیزارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 تا 17 درجه ای دمای گیلان، احتمال خسارت به شالیزارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید