کافه و رستوران خانه منوچهری: طعمی آشنا در قلب سبز کاشان

به گزارش بانیما، کافه خانه منوچهری یکی از زیباترین کافه های شهر کاشان است که در خانه ای تاریخی و محیطی کم نظیر واقع شده است. با گزارش خبرنگاران از این کافه همراه باشید.

کافه و رستوران خانه منوچهری: طعمی آشنا در قلب سبز کاشان

کاشان شهر گل محمدی و گلاب و گلاب گیری و خانه های تاریخی است و سفر به این شهر برای همه گردشگرها، سفری خاطره انگیز خواهد بود. در هر کدام از خانه های تاریخی این شهر کافه و رستوران های زیبایی واقع شده است. خانه منوچهری هم از این قاعده مستثنی نیست. کافه خانه منوچهری یک کافه بسیار زیبا است که هم فضای داخلی زیبایی دارد و هم می توانید در حیاط با صفای آن خوردنی های خود را میل کنید. خوردنی های این کافه بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند و برخورد کارکنان کافه بسیار صمیمی و محبت آمیز است. اگر در فصل بهار و ماه اردیبهشت به کاشان و خانه منوچهری سفر کنید، با بهشتی از رنگ و عطر خوش گل های محمدی روبرو خواهید شد. با تصاویر خبرنگاران از این کافه همراه باشید.

آدرس

کافه و رستوران خانه منوچهری در کاشان، خیابان محتشم، کوچه شهید ثابت، کوچه عمارت هفتم، پلاک 49 واقع شده است.

موقعیت خانه تاریخی منوچهری روی نقشه

امکانات

کافه و رستوران خانه منوچهری امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، سرویس بهداشتی، پارکینگ، جای پارک، غذای بیرون بر (فقط قسمت رستوران) دارد. ظرفیت رستوران 35 نفر و ظرفیت کافه 50 نفر است. این کافه امکان رزرو برای جشن و میهمانی را هم دارا است.

در مجموع این کافه با محیطی بسیار زیبا در یکی از برترین و زیباترین هتل های تاریخی ایران یعنی هتل منوچهری و خوردنی هایی خوشمزه و با کیفیت، از برترین کافه رستوران های کاشان به شما می آید. با شما توصیه می کنیم اگر به شهر کاشان و خانه منوچهری سر زدید، حتما به این کافه رستوران هم سر بزنید و تجربه خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18752

به "کافه و رستوران خانه منوچهری: طعمی آشنا در قلب سبز کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه و رستوران خانه منوچهری: طعمی آشنا در قلب سبز کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید