پیروزی ایران برابر هنگ کنگ، جدال دوباره با کویت برای عنوان پنجم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، با خاتمه یافتن دور مقدماتی رقابت های هندبال انتخابی المپیک در بخش مردان، تیم ها امروز پنجشنبه دوم آبان ماه در مرحله نیمه نهایی و رده بندی رتبه پنجم تا هشتم به مصاف هم می روند. تیم ملی هندبال کشورمان که با قبول شکست برابر بحرین پیروز به صعود به مرحله نیمه نهایی نشد، عصر امروز به مصاف تیم هنگ کنگ رفت.

پیروزی ایران برابر هنگ کنگ، جدال دوباره با کویت برای عنوان پنجم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شاگردان علیرضا حبیبی در این دیدار با نتیجه پرگل 48 بر 18 به پیروزی رسیدند. در همین مرحله تیم کویت نیز پیروز به رجحان برابر هند شد تا به این ترتیب هندبالیست های کشورمان برای کسب رتبه پنجم و ششم برابر کویت قرار بگیرند.

تیم هندبال ایران فردا آدینه برای کسب این عنوان برای دومین بار در این رویداد به مصاف تیم کویت می رود. پیش از این در مرحله گروهی این دو تیم با نتیجه 36 به 36 به نتیجه تساوی رضایت داده بودند.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا و در بخش مردان از 26 مهر الی پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد. تیم قهرمان این رویداد جواز مستقیم حضور در المپیک 2020 را کسب خواهد نمود. تیم دوم نیز در تورنمنتی با حضور تیم های اروپایی شانس دیگری برای کسب سهمیه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5093

به "پیروزی ایران برابر هنگ کنگ، جدال دوباره با کویت برای عنوان پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ایران برابر هنگ کنگ، جدال دوباره با کویت برای عنوان پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید