پاطلایی های گیتی پسند آماده برای رویایی با نماینده چین، کار سخت نماینده ایران در مرحله گروهی

به گزارش بانیما، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از قهرمانی فصل گذشته به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان آسیا به ویتنام رفته و در نخستین دیدار به مصاف شنزن چین می رود.

پاطلایی های گیتی پسند آماده برای رویایی با نماینده چین، کار سخت نماینده ایران در مرحله گروهی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تیم فوتسال گیتی پسند قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در حالی به مصاف نماینده چین می رود که در کارنامه خود قهرمانی در سال 91 و نایب قهرمانی در سال 2 را دارد و حضور بازیکنان نامدار و با تجربه نیز سبب شده تا انتظارات از این تیم به عنوان نماینده ایران بالا رود.

این در حالی است که 2 سال پیش نیز نمیانده ایران در این مسابقات قهرمان شد و طرفداران و علاقهمندان به فوتسال منتظر بازگشت جام قهرمانی به ایران هستند.

این تیم تمرینات پیش فصل خود را بسیار زودتر از دیگر تیم ها شروع کرد و حدود 2 ماه و نیم پیش با نظر کادر فنی با حضور در استادیوم 25 آبان اصفهان تمرینات تیم گیتی پسند شروع شد اما در تمرینات پیش فصل نتوانست بازی تدارکاتی داشته باشد.

در حالی که بازی تدارکاتی در تمرینات پیش فصل انجام نشد اما کادر فنی تیم گیتی پسند برای آماده سازی بازی های آسیایی دل به دیدار هفته های ابتدایی لیگ برتر دل خوش کرد، این تیم در هفته نخست به قم سفر کرد اما دیدار این تیم در شهر قم با نظر هیئت فوتبال این استان لغو شد و گیتی پسندی ها بدون برگزاری بازی به اصفهان بازگشتند.

در هفته دوم لیگ برتر این تیم در تنها میزبانی خود پیش از اعزام به بازی های آسیایی با تیم مقاومت البرز دیدار کرد، اما در هفته سوم و چهارم این تیم مهمان شیراز و ساری بود که نتیجه این دیدار یک پیروزی و یک تساوی بود که این 3 بازی بازیکنان نماینده ایران را در شرایط بازی قرار داد و به ان آمادگی لازم رسانده است.

تیم گیتی پسند تمرینات پیش فصل خود را در استادیوم 25 آبان اصفهان انجام داد، استادیومی که شباهت بسیاری به استادیوم محل برگزاری مسابقات آسیایی دارد و سبب شد تا بازیکنان این به خوبی بتوانند با فضای استادیوم محل برگزاری آشنا شوند.

این تیم در تمرینات پیش از اعزام نیست چند جلسه تمرین در این استادیوم که سابقه برگزاری مسابقات آسیایی نیز دارد، انجام داد.

البته در قرعه کشی مرحله گروهی گیتی پسندی ها به قرعه هایی سختی رو به رو هستند و این تیم با نماینده چین و ژاپن که از تیم های نامدار و بسیار قدرتمند هستند هم گروه شده و در نخستین بازی نیز ظهر روز شنبه 31 تیرماه به مصاف شنزن چین می رود، تیمی که برای حضور قدرتمند در آسیا چندین بازیکن برزیلی و ایرانی را جذب نموده است.

نماینده ایران در دومین دیدار به مصاف نماینده ژاپن می رود تا در صورت صعود از مرحله گروهی کاری به نسبت آسان را تا فینال داشته باشد.

التبه به این مسئله نیز باید توجه داشته باشیم که در این مرحله 2 تیم قدرتمند در مقابل نماینده ایران واقع شده است و بازیکنان ایران باید با هوشیاری به مصاف دیدارهای گروهی بروند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4690

به "پاطلایی های گیتی پسند آماده برای رویایی با نماینده چین، کار سخت نماینده ایران در مرحله گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاطلایی های گیتی پسند آماده برای رویایی با نماینده چین، کار سخت نماینده ایران در مرحله گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید