هوای سرد تا چند روز آینده می ماند؟ ، آلودگی در شهرهای پرجمعیت ماندگار است

به گزارش بانیما، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم هوای سرد در بیشتر منطقه ها کشور تا پنج روز آینده از آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت اطلاع داد.

هوای سرد تا چند روز آینده می ماند؟ ، آلودگی در شهرهای پرجمعیت ماندگار است

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان در تشریح پیش بینی شرایط هوا برای روزهای آینده گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی در پنج روز آینده در غالب منطقه ها کشور هوای سرد ماندگار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت آلودگی هوا پیش بینی می گردد. در دو روز آینده نیز در برخی نقاط نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد که گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

وی اضافه نمود: تا روز دوشنبه در جنوب استان های فارس و بوشهر بارش پراکنده و خفیف خواهیم داشت. از روز شنبه تا سه شنبه در برخی نقاط استان های واقع در سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی، افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: روز سه شنبه در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می گردد. بعلاوه طی سه روز آینده دریای عمان و غرب تنگه هرمز و سواحل جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم می باشد.

وی تاکید نمود: هوای استان تهران برای امروز آدینه صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات غبارآلود پیش بینی می گردد. آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و غبار آلود پیش بینی می گردد. بعلاوه آسمان تهران برای فردا و سه روز آینده قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21936

به "هوای سرد تا چند روز آینده می ماند؟ ، آلودگی در شهرهای پرجمعیت ماندگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای سرد تا چند روز آینده می ماند؟ ، آلودگی در شهرهای پرجمعیت ماندگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید