هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها اطراق نکنید

به گزارش بانیما، تهران-خبرنگاران- اداره کل هواشناسی تهران با پیش بینی ورود سامانه بارشی و احتمال تگرگ در این استان طی چند روز آینده به شهروندان اخطار داد که به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در حاشیه رودخانه ها جدا بپرهیزند.

هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها اطراق نکنید

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از اداره کل هواشناسی استان تهران، در این اطلاعیه آمده است: با ورود سامانه بارشی از روز آدینه تا دوشنبه هفته آینده بطور متناوب بارش باران، در برخی ساعات رگبار، رعد و برق و تندباد موقتی و در ارتفاعات در برخی ساعات مه، بارش باران، برف و رعد و برق پیش بینی می گردد.

اطلاعیه ادامه داد : براساس آنالیز و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیشترین بارش در روز یکشنبه و در ارتفاعات و نیمه شرقی استان خواهد بود و احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، لذا توصیه می گردد از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری گردد.

در اطلاعیه آمده است: به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید جهت عبور از جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته گردد.

بیشینه و کمینه دمای هوای استان در روزهای پنجشنبه، آدینه و شنبه به ترتیب (24 و 13)، (21 و 13) و (21 و 11) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ایستگاه ورامین با 26 درجه سانتیگراد و فیروزکوه - امین آباد با 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان در حال حاضر هستند.

تهرام/8138//1348

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2474

به "هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها اطراق نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی تهران: حاشیه رودخانه ها اطراق نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید