هزینه 35 میلیونی اقامت در بهترین هتل دنیا در بالی اندونزی

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، جزیره Wakatobi، Bangka-Belitung، Banda، Flores، Bunaken، Gili، Raja Ampat، Bali از معروف ترین جزایر کشور اندونزی هستند که سالانه گردشگران زیادی راهی این مناطق می شوند تا آرامشی وصف نشدنی را تجربه نمایند. البته در میان جزایر یاد شده بالی جز پرطرفدارترین جزایر از سوی گردشگران است. جزیره خدایان یا همان بالی دارای سواحل شگفت انگیزی است که می تواند شما را به رویاهایتان نزدیک کند. یکی از جذاب ترین مناطق در این جزیره شهری با نام Ubud است که جنگل هایی زیبا به همراه میمون های مختلف را در خود جای داده که برای گرشگران بسیار هیجان انگیز است. شما می توانید در این شهر اطراف آتشفشان پیاده روی کنید. قایقرانی، ماهیگیری، یوگا و غواصی از تفریحاتی است که می توانید در بالی از آن ها لذت ببرید. با چنین توصیف هایی سراغ قیمت های تور بالی رفتیم تا از چند و چون هزینه های سفر به این جزیره رویایی آگاه شویم.

هزینه 35 میلیونی اقامت در بهترین هتل دنیا در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اقامت 19 میلیونی برای 7 شب

اگر برای سفر به بالی به سراغ آژانس مسافرتی معراج گشت می روید، باید بدانید که هزینه تور 7 شب شما به بالی از 9 میلیون و 70 هزار تومان برای هر نفر در اتاق دو تخته آغاز و بسته به ستاره های هتل انتخابی شما این قیمت افزایش پیدا می نماید. اگر انتخاب شما هتل 2.5 ستاره سوکا بیچ این باشد، هزینه تور شما 9 میلیون و 70 هزار تومان خواهد بود، اما اگر هتل 5 ستاره ریتز کارلتون بالی را انتخاب کنید، بیشترین قیمت این تور یعنی 19 میلیون را باید برای سفر خود پرداخت کنید. بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه، پرواز ماهان، ترانسفر فرودگاهی به هتل، ویزا توریستی، ر اهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی سامان، گشت شهری از خدماتی است که معراج گشت در این سفر به شما ارائه می دهد.

هتل 5 ستاره آیانا ریزورت با بهار پرستوها

آژانس مسافرتی بهار پرستوها برای سفر 7 شب بالی قیمت های خود را به صورتی ترکیبی (ریال و دلار) معرفی می نماید. در این تور که تیرماه زمان اجرای آن است، کمترین قیمت برای هتل 3 ستاره نو کوتا جلانتیک به میزان 5 میلیون و 500 هزار تومان به همراه 420 دلار است، اما اگر هتل 5 ستاره آیانا ریزورت که چشم اندازی به سوی ساحل اختصاصی دارد را انتخاب کنید باید علاوه بر 5 میلیون و 500 هزار تومان به میزان 1420 دلار نیز پرداخت کنید. پرواز ماهان، 7 شب و 8 روز اقامت در هتل با صبحانه، ویزا، یک گشت نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، هر اتاق یک عدد سیم کارت، بیمه، راهنما محلی از خدمات این تور برای مسافران بالی است.

اقامت در گرند هایت بالی با آویسا الهه

آژانس مسافرتی آویسا الهه برای مدت یاد شده توری را با هتل های مختلف در نظر گرفته که کمترین رقم آن برای اقامت در هتل 3 ستاره اسپازیو بالی 9 میلیون و 70 هزار تومان است، اما قیمت اقامت در هتل 5 ستاره گرند هایت بالی 16 میلیون و 360 هزار تومان است. این هتل دارای اتاق های وسیع با بالکن خصوصی و همچنین زمین تنیس است. 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، پرواز رفت و برگشت با ماهان، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روز شهری، تور لیدر فارسی زبان، ویزا ،بیمه مسافرتی و سیم کارت رایگان از خدمات این تور است که می توانید بهره ببرید.

آسایش در بهترین هتل دنیا

آژانس مسافرتی آمیتیس بال پارس برای تیر و مرداد تور بالی را با پایه قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومان معرفی نموده، اما یادآور شده که این تور با افزایش قیمت همراه می گردد. اقامت در هتل 2 ستاره رونتا بونگالوس در این تور 10 میلیون و 500 هزار تومان است، اما برای یک سفر لاکچری می توانید هتل فور سیزنز ریزورت بالی ات جیمباران بای را انتخاب نموده و برای اقامت 7 شب مبلغ 35 میلیون و 490 هزار تومان پرداخت کنید. جالب است بدانید این هتل در سال 2018 به عنوان بهترین هتل دنیا انتخاب شده است. بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ویزا، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت شهری با ناهار از خدمات این تور در سفر بالی است.

اقامت 15 میلیونی رو به اقیانوس هند

مبین گشت پارت آژانس دیگری است که قیمت پایه تور خود را مانند بسیاری از آژانس های دیگر 9 میلیون و 70 هزار تومان برای اقامت در هتل 3 ستاره اسپازیو بالی معین نموده، اما اگر انتخاب شما در این تور هتل 5 ستاره باشد، می توانید با پرداخت 15 میلیون طی مدت سفر خود در هتل هیلتون بالی ریزورت اقامت داشته باشید. این هتل در بالای صخره ای با چشم اندازی به سوی اقیانوس هند قرار گرفته که اقامت در آن بسیار هیجان انگیر خواهد بود. بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان به کوالالامپور و ادامه راستا با پرواز داخلی، هفت شب اقامت با صبحانه، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، لیدر انگلیسی زبان در بالی، گشت شهری به همراه سیم کارت و بیمه مسافرتی از خدمات مبین گشت پارت به مسافران این سفر است.

لاگونا، میزبان مسافران بالی

آژانس امیر کبیر سیر گیتی نیز آغاز قیمت های خود را برای سفر به بالی به مدت 7 شب 9 میلیون و 70 هزار تومان انتخاب نموده است. با پرداخت این قیمت می توانید در هتل 3 اسپازیو بالی اقامت داشته باشید، اما برای اقامت در هتل 5 ستاره لاگونا با ساحلی از شن های سفید باید 20 میلیون و 95 تومان پرداخت کنید. این هتل دارای 7 استخر عظیم مخصوص شنا است که در میان باغ های سرسبز گرراستای قرار گرفته است. مانند دیگر تورها شما می توانید با پرداخت مبالغ یاد شده از خدماتی همچون اقامت در هتل با صبحانه، پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روز شهری و تور لیدر فارسی زبان بهره ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4011

به "هزینه 35 میلیونی اقامت در بهترین هتل دنیا در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 35 میلیونی اقامت در بهترین هتل دنیا در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید