نمایش نقاشی ربوده شده پس از 23 سال

به گزارش بانیما، تابلو نقاشی از گوستاو کلیمت که پس از سال ها در همان گالری که از آن ربوده شده بود کشف شد، برای نخستین بار پس از این اتفاق در ایتالیا به نمایش گذاشته می گردد.

نمایش نقاشی ربوده شده پس از 23 سال

به گزارش خبرنگاران، تابلو نقاشی پرتره یک بانو(1917) اثر گوستاو کلیمت برای نخستین بار پس از کشف در دیوار همان گالری که به مدت 23 سال از آنجا ربوده شده بود در ایتالیا به نمایش گذاشته می گردد. این نقاشی در سال 2019 درحالی که در دیوار گالری هنر مدرن ریچی اودی واقع در شهر پیاچنزا پنهان شده بود کشف شد.

در ابتدا قرار بود این نقاشی در نمایشگاه اختصاصی آثار کلیمت در سال 2020 به نمایش گذاشته گردد اما این نمایشگاه به علت همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

مسوولان گالری ریچی اودی روز آدینه اعلام کردند این نقاشی بالاخره در ماه اکتبر در موزه رم در نمایشگاهی که به دوران فعالیت کلیمت در ایتالیا می پردازد، برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

حضور کلیمت در ایتالیا تاثیر زیادی بر روی آثار هنری اش داشته است برای مثال استفاده از ورق طلا در آثار این هنرمند پس از بازدیدش از کلیسای جامع سن مارکو در ونیز در آثار هنرمند نمود پیدا کرد.

این نقاشی پیش از آنکه بار دیگر به ریچی اودی بازگردانده گردد به مدت پنج ماه به نمایش گذاشته می گردد. کلیمت این نقاشی را در سال 1917 یعنی یک سال پیش از خاتمه عمرش نقاشی کرد. گالری ریچی اودی این اثر هنری را در سال 1925 خریداری نموده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17673

به "نمایش نقاشی ربوده شده پس از 23 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش نقاشی ربوده شده پس از 23 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید