مومنی: استقلال 40 روز پیش به الهلال باخته بود، سلمانی اشتباهی آمده است

به گزارش بانیما، پیشکسوت استقلال معتقد است که فراهم نشدن امکانات مورد احتیاج سرمربی تیم سبب شکست آبی پوشان مقابل الهلال شد.

مومنی: استقلال 40 روز پیش به الهلال باخته بود، سلمانی اشتباهی آمده است

محمد مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص شکست حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست 2 بر صفر مقابل الهلال گفت: الهلال با وجود بازیکنان عظیمی که داشت، تیم چندان مطرحی نبود و اگر استقلال شاکله تیم قبلی خود را حفظ می کرد، نتیجه بهتری می گرفت. به جز امیرحسین حسین زاده، بازیکنان نو در حد نام استقلال نیستند و به نظرم تیم ملی، مجیدی را به اشتباه انداخت. نمی دانم جعفر سلمانی چگونه به تیم ملی دعوت شده و به استقلال آمده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان نو نتوانستند نیازهای استقلال را رفع نمایند، توضیح داد: وریا غفوری هم هماهنگی لازم را نداشت و دیدیم که دفاع استقلال روی گل دوم الهلال باز شد. مرادمند در گل اول در زمان بدی لیز خورد و بازیکنان عظیم در این مواقع، حق اشتباه ندارند. استقلال تعویض های موثری داشت و قاسمی نژاد نشان داد می تواند به استقلال یاری کند. عدم هماهنگی در تیم دیده می شد و بازیکنان یا از فرصت های خود استفاده نکردند، یا دروازه بان الهلال عملکرد خوبی داشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد شاگردان مجیدی در نیمه دوم به خبرنگاران گفت: استقلال در نیمه دوم شرایط بهتری داشت اما ترس از بازیکنان خارجی الهلال و عدم تجربه کافی باعث شد استقلال نتواند بازی مد نظر خود را ارائه کند. جعفر سلمانی خارج از کشور بازی نموده، اما نمایی از یک لژیونر ندارد. وقتی بازیکنی به تیم می آید و تعویض می گردد، نشان می دهد ضعف های زیادی دارد و اشتباهی به استقلال آمده است. به نظرم سلمانی باید تغییر موضع بدهد.

مومنی با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرد: ما 40 روز قبل و پس از اینکه امکانات مورد نظر مجیدی مهیا نشد، شکست خوردیم. بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، وزین تر از بازیکنان نو بودند و این هم نقطه ضعف مدیریت باشگاه است. طرفداران نشان داده اند مدیران باشگاه را نمی خواهند و نمی دانم چه اصراری به ادامه کار آنها وجود دارد. مددی زحمات زیادی برای استقلال کشیده اما نظر مردم روی او نیست و باید شرایط باشگاه تعیین گردد تا استقلال از شرایط بحرانی خارج گردد.

وی درخصوص آینده استقلال در لیگ بیست ویکم اعلام کرد: با شرایط فعلی و با این نفرات، بعید می دانم استقلال بدرخشد. تیم کار سختی دارد و کسانی که شاخصه های فوتبال حرفه ای را دنبال می نمایند، باید از لحاظ روانی و جسمی هم شرایط خوبی داشته باشند و باید کارهای زیادی در استقلال انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17269

به "مومنی: استقلال 40 روز پیش به الهلال باخته بود، سلمانی اشتباهی آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: استقلال 40 روز پیش به الهلال باخته بود، سلمانی اشتباهی آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید