معتمدی: ملاقات رده بندی لیگ هندبال قطعا زیبا خواهد بود

به گزارش بانیما، سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: ملاقات رده بندی لیگ برتر هندبال قطعا زیبا خواهد بود و باید ببینیم کدام تیم بهتر بازی می نماید.

معتمدی: ملاقات رده بندی لیگ هندبال قطعا زیبا خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهسا معتمدی، سرمربی تاسیسات دریایی تهران پس از شکست تیمش برابر شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال، گفت: بازی زیبایی بود و به کازرون تبریک می گویم خیلی خوب از موقعیت ها استفاده کردند و توانستند نتیجه ایده آل خود را به دست آوردند.

وی در ادامه اضافه کرد: در بین دو نیمه موارد لازم را به بازیکنان گفتم و تغییراتی را دادیم و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم اما چون در نیمه اول بچه ها از موقعیت ها استفاده نکردند و توپ های آنها گل نشد، نتوانستیم در نیمه دوم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی در مورد ملاقات رده بندی برابر سپاهان گفت: صد درصد بازی زیبایی خواهد بود و باید منتظر بمانیم ببینیم کدام تیم بازی بهتری به نمایش می گذارد.

وی در مورد شانزدهمین دوره لیگ برتر تاکید نمود: شرایط کرونا باعث شده بود بازی ها فشرده باشد و روی بدن بازیکنان تاثیر داشت. اواخر فصل فشار زیاد بود اما به ایستگاه آخر رسیدیم. یکسری از تیم ها خیلی خوب بودند و رقابت های نزدیکی داشتند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14720

به "معتمدی: ملاقات رده بندی لیگ هندبال قطعا زیبا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: ملاقات رده بندی لیگ هندبال قطعا زیبا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید