معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت هستند

به گزارش بانیما، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت پایدار جامعه هستند.

معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت هستند

به گزارش خبرنگار از ,سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی نتیجه همکاری صمیمانه ریش سفیدان و معتمدان با نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: ریش سفیدان و معتمدان بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقاء امنیت شهروندان و مسافران نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

ولیان اظهارکرد: رویکرد ناجا ورود به حوزه های اجتماعی است و بهره گیری از توان معتمدان و ریش سفیدان با توجه به نقش موثری که دارند در اولویت قرار گرفته است.

او با اشاره به ظرفیت های بالای نقش معتمدان و ریش سفیدان، همکاری و تعاملات بین آنان را در شناسایی و یاری به حل مسائل اجتماعی و قومی در جهت استقرار نظم و امنیت در جامعه موثر دانست و مطرح نمود: استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اعلام کرد: خدمت به مردم نعمت است و پلیس زمانی در ماموریت های خود پیروز خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله ای بین مردم و پلیس وجود نداشته باشد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6374

به "معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدان و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید