مشکلات مطرح شده توسط رسانه ها را با جدیت پیگیری می کنیم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: رسانه ها واسط بین جامعه و دستگاه‌های اجرایی هستند که بتوانند مشکلات را بیان کنند توسعه همه جانبه استان هستند.

مشکلات مطرح شده توسط رسانه ها را با جدیت پیگیری می کنیم

وی افزود: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و رشد نیاز به آزادانه مسائل و مشکلات جامعه را بیان کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: خبرنگاران رسالت دارد که واقعیت‌ها را بیان کنند و آن چیزی که میل آنها است.

وی با تاکید بر اینکه باید رسانه‌ها در انعکاس اخبار اخلاق را رعایت کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها مراقب خبرهایی که منتشر می‌کنند باشند و واقعیت‌ها بیان کنند و از درج مطالب خلاف واقع بپرهیزند.

گراوند با تشریح تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات استان، بیان کرد: برای رفع مشکل مدیریت برق برخی افراد حمایت کردند اما رفع این مشکلات تنها با پیگیری مسئولین ارشد استان مرتفع شده است.

وی اظهار کرد: کمی و کاستی وجود دارد اما امروز باید بدانیم دشمنان قسم خورده این کشور تمام تلاش خود را برای از بین بردن این نظام هستند.

گراوند گفت: اعتماد مردم و امنیت بزرگترین سرمایه نظام است. نواقص باید بیان شود اما نباید تیشه به ریشه امید مردم بزنیم.

وی بیان کرد: آمریکا در بدجام زیر قول خود زد و کشور در شرایط سختی است اما با تدبیر و حمایت مردم این مقطع سخت را مانند دیگر موقعیت‌ها پشت سر خواهیم گذاشت.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید بر شیوه بیان نقد ها توجه داشت، بیان کرد: مشکلات بیان شده از سوی رسانه های استان مطالعه و پیگیری میکنم و بی تفاوت نیستیم.

وی بیان کرد: به مدیران کل برای ارتباط بهتر و پاسخگویی به رسانه ها تذکر داده می شود و همه مدیران باید این ارتباط را تقویت کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 73

به "مشکلات مطرح شده توسط رسانه ها را با جدیت پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلات مطرح شده توسط رسانه ها را با جدیت پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید