مدافع محبوب یحیی در آستانه جدایی؛ درخواست عجیب باشگاه بلژیکی

به گزارش بانیما، سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته تا شرایط را برای ادامه حضور نادری مهیا کنند. موضوعی که با شرط عجیب باشگاه بلژیکی روبه رو شده است.

مدافع محبوب یحیی در آستانه جدایی؛ درخواست عجیب باشگاه بلژیکی

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس این روزها با مصدومیت محمد انصاری عملا این بازیکن را تا انتها نیم فصل لیگ آینده در اختیار نخواهد داشت و محمد نادری تنها مدافع چپ تخصصی این تیم محسوب میشود. اما محمد نادری از نیم فصل لیگ هجدهم به صورت قرضی در پرسپولیس حضور دارد و پرسپولیس همچنان نتوانسته قرارداد این بازیکن را دائمی کند. اتفاقی که با توجه مبلغ بالای درخواستی کورتریک بلژیک بعید است در انتها این فصل هم بیفتد.

با این همه از آنجایی که نادری مدافع چپ محبوب یحیی محسوب میشود سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته تا شرایط را برای ادامه حضور نادری مهیا کنند. موضوعی که با موافقت مشروط باشگاه کورتریک روبه رو شده است.

شرطی که البته گل محمدی با آن مخالفت کرده است. کورتریک به پرسپولیس اعلام کرده که در صورت نیاز به این بازیکن نادری باید هر زمان که خواسته شد به بلژیک بازگردد.

احتمالا منظور باشگاه بلژیکی نیم فصل لیگ آینده است. موضوعی که با مخالفت یحیی روبه رو شده است. باید دید در نهایت ماجرای ادامه حضور نادری در پرسپولیس به کجا خواهد انجامید و آیا این باشگاه توانایی حفظ نادری دست کم برای یک فصل دیگر را خواهد داشت یا پرسپولیس باید در انتهای فصل به دنبال یک مدافع چپ جدید باشد.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10958

به "مدافع محبوب یحیی در آستانه جدایی؛ درخواست عجیب باشگاه بلژیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع محبوب یحیی در آستانه جدایی؛ درخواست عجیب باشگاه بلژیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید