لوئیز: اگر کورتوا نبود چلسی مغلوب پاری سن ژرمن می شد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: مدافع برزیلی پاری سن ژرمن تأکید کرد اگر تیبو کورتوا بلژیکی درون دروازه چلسی نبود نماینده انگلیس مغلوب قهرمان فرانسه می شد.

لوئیز: اگر کورتوا نبود چلسی مغلوب پاری سن ژرمن می شد

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و چلسی سه شنبه شب در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس در حالی به نتیجه تساوی یک بر یک بسنده کردند که قهرمان فرانسه موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خلق کرد و حتی ژوزه مورینیو در مصاحبه پس از این بازی هم به این موضوع اعتراف کرد. برای چلسی در این بازی برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 36 و برای PSG هم ادینسون کاوانی در دقیقه 54 گلزنی کردند.

داوید لوئیز پس از این بازی گفت: اگر تیبو کورتوا درون دروازه چلسی نبود پاری سن ژرمن با پیروزی زمین بازی را ترک می کرد. عملکرد ما در این بازی عالی بود. آنها فقط یک موقعیت گل داشتند که از آن هم به خوبی استفاده کردند. فکر می کنم که بتوانیم در بازی برگشت مقابل چلسی به نتیجه لازم برسیم و راهی دور بعد شویم.

تیم های پاری سن ژرمن و چلسی فصل گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته بودند که جدال دو تیم در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک به سود قهرمان فرانسه انجامید و در بازی برگشت چلسی در استمفوردبریج به فزونی 2 بر صفر رسید. با توجه به تساوی 3 بر 3 دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت این آبی پوشان لندنی بودند که به خاطر گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند.

بازی برگشت تیم های چلسی و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 11 مارس 2015 (20 اسفند 93) در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7216

به "لوئیز: اگر کورتوا نبود چلسی مغلوب پاری سن ژرمن می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیز: اگر کورتوا نبود چلسی مغلوب پاری سن ژرمن می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید