لاغری با مصرف یک میان وعده ساده قبل غذا، فرمولی آسان چاقی لاغرها

به گزارش بانیما، یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت:سالاد خوردن قبل از غذا باعث کاهش اشتها افراد میگردد که این کاهش اشتها سبب دریافت کم موادغذایی می گردد

لاغری با مصرف یک میان وعده ساده قبل غذا، فرمولی آسان چاقی لاغرها

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

محمد تقی انوشه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با خبرنگار ،اظهار کرد: سبزیجات موجود در سالاد بخاطر فیبر بالایی که دارد باعث سیری افراد می گردد.

او ادامه داد:افرادی که می خواهند رژیم غذایی بگیرند بهتر است قبل از آغاز غذای اصلی، سالاد میل نمایند؛ چون این کار باعث می گردد حجم زیادی از معده پر و فرد احساس سیری کند.

خوراکی ضد سرطانی که وزنتان را کم می نماید/ ورزشکاران با این خوردنی طبیعی دوپینگ نمایند

او توضیح داد:افراد زمانی که سالاد را میل می نمایند؛ گرسنگی شان رفع می گردد و هنگام آغاز غذای اصلی دیگر احساس گرسنگی اولیه را ندارند. با این کار هم زودتر سیر می شوند و هم کالری کمتری دریافت می نمایند.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی اظهار کرد:افراد بسته به ذائقه خود می توانند از انواع سالاد کاهو، کلم و شیرازی استفاده نمایند.

یُد بدنتان را با این مواد غذایی تامین کنید

او بیان نمود:افراد زمانی که می خواهند سالادشان را تهیه نمایند؛ این نکته را به یاد داشته باشند که سالادشان کم نمک و بدون سس مایونز باشد؛ برای مزه دار کردن آن میتوانند از آب لیمو، آبغوره و کمی روغن زیتون استفاده نمایند.

انوشه اضافه نمود:افرادی که دچار کمبود وزن هستند و می خواهند وزنشان بالا برود و به اصطلاح امروزی چاق شوند می توانند پس از مصرف غذای اصلی خود سالادشان را میل نمایند.

او توصیه کرد: افرادی که می خواهند وزنشان را افزایش دهند به هیچ عنوان سالاد را قبل و حین غذای اصلی مصرف ننمایند؛ و حتما پس از صرف غذای اصلی آن را میل نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6487

به "لاغری با مصرف یک میان وعده ساده قبل غذا، فرمولی آسان چاقی لاغرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاغری با مصرف یک میان وعده ساده قبل غذا، فرمولی آسان چاقی لاغرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید