فضای سبز پیاده راه شهریار تا هفته آینده تکمیل می شود

به گزارش بانیما، شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به تکمیل عملیات احداث پیاده راه شهریار در پهنه رودکی از اتمام کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز 1500 متر مربعی در خیابان مقابل تالار وحدت و تالار رودکی تا هفته آینده خبر داد.

فضای سبز پیاده راه شهریار تا هفته آینده تکمیل می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در تشریح اقداماتی که در پیاده راه شهریار در دست انجام است؛ گفت: عملیات عمرانی این پیاده راه که پاییز گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران با همکاری شهرداری منطقه 11 آغاز شده بود به پایان رسیده و هم اکنون اداره فضای سبز این منطقه در حال کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز پیاده راه شهریار به مساحت 1500 متر مربع است.

آبادیان با بیان این که طراحی فضای سبز این پیاده راه با توجه به وجود مکان های هنری و فرهنگی ارزشمندی، چون تالار وحدت، تالار رودکی و هنرستان موسیقی با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر تهران و پس از اجرای عملیات آبرسانی قطره ای آغاز شده است؛ اضافه کرد: پیاده راه شهریار دارای 3 لاین فضای سبز در ضلع شمال، جنوب و میانی است که هم اکنون تیم فضای سبز منطقه 11 کاشت انواع درختچه های شاخص و گل را آغاز کرده است که شامل یاس هلندی قیچی خورده، سرو لاوسون پیچ، لاوان، رزمارینوس، چمن یال اسبی، رز نسترن سفید، شمشاد پرتقالی، پرکاسس، شمعدانی، جعفری و ... است.

شهردار منطقه 11 مطرح کرد: هم اکنون کاشت گل و گیاه در لاین جنوبی تمام شده و لاین شمالی و میانی در حال کار است که تا هفته آینده تکمیل می شود.

به گفته آبادیان با بهره برداری از این پروژه شاهد بهره مندی اهالی فرهنگ و هنر از پیاده راه شهریار و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت در پهنه رودکی به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8979

به "فضای سبز پیاده راه شهریار تا هفته آینده تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای سبز پیاده راه شهریار تا هفته آینده تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید