عکس ، انواع رنگ ها و مدل های سامسونگ S23 رونمایی شد

به گزارش بانیما، زومیت نوشت: براساس شایعات، خانواده گلکسی S23 اوایل ماه فوریه 2023 به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

عکس ، انواع رنگ ها و مدل های سامسونگ S23 رونمایی شد

گفته می گردد سری گلکسی اس 23 سامسونگ که شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا می گردد، اوایل ماه آینده میلادی رسما معرفی خواهد شد. پیش ازاین تصاویر فاش شده نشان می دادند که این گوشی های پرچم دار چه ظاهری خواهند داشت؛ اما امروز براساس گزارش جی اس ام آرنا، شاهد مجموعه جدیدی از رندرها هستیم که مدل های معمولی و اولترا را در رنگ های مختلف به ما نشان می دهند.

گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس شبیه به هم خواهند بود. هر دو سه دوربین در عقب به صورت عمودی در گوشه سمت چپ و فلاش LED در سمت راست دوربین اول خواهند داشت. پنل پشتی نیز دارای لوگوی سامسونگ در پایین است و دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را در فریم سمت راست گوشی به چشم می خورد.

طبق تصویر، گوشی گلکسی اس 23 اولترا طراحی مستطیلی شکل دارد و دارای چینش دوربین P شکل است. مانند نسخه های غیر اولترا، این نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است که دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی واقع شده است. افزون براین خطوط آنتن را در بالا و پایین دیده می گردد که نشان می دهد اس 22 اولترا فریم فلزی دارد.

هنوز خبری از سامسونگ درباره سری گلکسی اس 23 منتشر نشده، اما می توان پیش بینی کرد که با نزدیک ترشدن به زمان رونمایی در اوایل ماه فوریه، اطلاعات بیشتری درباره آن دردسترس قرار بگیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21960

به "عکس ، انواع رنگ ها و مدل های سامسونگ S23 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، انواع رنگ ها و مدل های سامسونگ S23 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید