صنایع مرتبط با گل و گیاه در جویبار فراهم گردد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران ، احمد حسین زادگان شامگاه پنج شنبه در بازدید از اولین جشنواره گل نرگس در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه همواره نباید به دنبال جذب گردشگر خارجی باشیم، گفت: بیشترین ظرفیت را در گردشگران داخلی در کشور داریم و در این جشنواره که گل نرگس در این شهرستان بعنوان یک برند معرفی شده باید صنایع مرتبط ، مشاغل خانگی و جذب گردشگران داخلی را در باغات فراوری گل نرگس شهرستان جویبار داشته باشیم.

صنایع مرتبط با گل و گیاه در جویبار فراهم گردد

وی با اعلام اینکه کشورهای توسعه یافته بخش اعظمی از اشتغال را در حوزه مشاغل خانگی و اقتصاد خرد ایجاد می نمایند اضافه کرد : در این جشنواره خوشبختانه از ظرفیتها و توانمندی مالی شهرستان به خوبی استفاده شده و این کار شایسته باید به صورت نمادین در سال به دفعات برگزار گردد.

استاندار مازندران گفت: در صنایع دستی ظرفیت های بالایی در این استان شاهد هستیم و فنی و حرفه ایی نیز آموزش های لازم را داده است ، اما متاسفانه در تبدیل به سود و یک بازار مناسب خلا دیده می گردد که برگزاری این نمایشگاه ها این خلاها را پر خواهد نمود.

در خاتمه این مراسم با حضور استاندار مازندران و دیگر مسئولین شهرستانی از تمبر یادبود اولین جشنواره فرهنگی، مالی گل نرگس رونمایی شد.

و همچنین اهداء تندیس به استاندار مازندران و فراوری نماینده گل نرگس دیگر برنامه این جشنواره بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1614

به "صنایع مرتبط با گل و گیاه در جویبار فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع مرتبط با گل و گیاه در جویبار فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید