شیشه سازی در کاخ سینترا؛ معرفی بردگیم نوروزی؛ Azul: Stained Glass of Sintra

به گزارش بانیما، بازی فکری آزول (Azul) یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های انتزاعی و خانوادگی سال های اخیر بوده است که توانسته جوایز بسیاری را هم دریافت کند. همانند بسیاری از بازی هایی که به چنین موفقیت هایی دست پیدا می نمایند، آزول هم فقط به یک بازی خلاصه نشد و طراح آن یعنی میشائل کیسلینگ بازی های دیگری را هم بر اساس این اثر طراحی کرد. بازی آزول: شیشه های مشجر سینترا (Azul: Stained Glass of Sintra) دومین اثری است که از آزول ساخته شده و بعضی آن را با نام آزول 2 هم می شناسند.

شیشه سازی در کاخ سینترا؛ معرفی بردگیم نوروزی؛ Azul: Stained Glass of Sintra

در بازی آزول شما وظیفه دارید که کاخ پادشاه اِوُورا در پرتغال را با الهام از کاشی کاری های زیبای کاخ افسانه ای الحمرا در اسپانیا که طرح های آن یادآور هنر کاشی کاری اسلامی است، کاشی کاری کنید. همین موضوع باعث شده بود بازی و قطعاتش از نظر بصری بسیار چشم نواز و زیبا باشند و این خود یک علت محکم برای جذب گستره عظیمی از مخاطبان بود. بازی آزول: شیشه های مشجر سینترا همان طور که از نامش معین است، مضمون بازی را از کاشی های زیبا به شیشه های مشجر تغییر داده است. با وجود این تغییر، قطعات بازی به همان مقدار چشم نواز و زیبا هستند و کیفیت قطعات آن هم بالا است.

آزول: شیشه های مشجر سینترا یک بازی 2 تا 4 نفره است که مکانیک های بنیادین بازی اول را حفظ نموده اما در عین حال مکانیک های جدیدی را هم اضافه نموده که گزینه های بیشتر و مختلفی را در اختیار بازیکن قرار می دهد و عمق و پیچیدگی آن را بیشتر می نماید. با این حال، هنوز هم آزول: شیشه های مشجر سینترا یک بازی خانوادگی بسیار عالی است که می تواند به راحتی به همه افراد آموزش داده گردد و تجربه فوق العاده ای را برای بازیکنان با سنین مختلف رقم بزند.

تجربه هرکدام از نسخه های بازی آزول در این ایام می تواند فوق العاده باشد و یک بازی انتزاعی بسیار مجذوب کننده را در مقابل شما قرار دهد که تجربه های با طیف گسترده ای از افراد امکان پذیر است و می تواند لحظات خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.

بازی فکری مدل آزول طرح شیشه های مشجر سینترا

6 %

463,000

435,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1402 بروزرسانی: 4 فروردین 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22347

به "شیشه سازی در کاخ سینترا؛ معرفی بردگیم نوروزی؛ Azul: Stained Glass of Sintra" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیشه سازی در کاخ سینترا؛ معرفی بردگیم نوروزی؛ Azul: Stained Glass of Sintra"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید