شطرنج را با صفحه جادویی بازی کنید

به گزارش بانیما، با هوشمندترین صفحه شطرنج دنیا Square Off به صورت آنلاین بازی نموده و حریفان خود در سراسر دنیا را به چالش بکشید.

شطرنج را با صفحه جادویی بازی کنید

این مجموعه کامل از ست بازی شطرنج، با بهره گیری از هوش مصنوعی حرکات صحیح را تشخیص داده و بدون دخالت دست کاربر ، مهره ها را حرکت داده و همانند یک مربی شما را در رسیدن به مهارتهای لازم در کسب موفقیت یاری می نماید. این سیستم جادویی از دو بازوی مکانیکی و مغناطیسی تشکیل یافته تا مهره ها را بدون دخالت دست کاربر جابجا نموده و هیجان بازی را چندین برابر کند. طراحان این شطرنج جادویی اعلام کردند که هوش مصنوعی حرکات موردنظر کاربر را تشخیص داده و بدون دخالت دست کاربر و به صورت کاملا اتوماتیک و جادویی مهره ها را حرکت می دهد.

کاربران می توانند به صورت انلاین با دوستان و حتی حریفان خود وارد بازی شده و مهره های جادویی این شطرنج را بدون دخالت دست خود تکان دهند. برای بهره گیری از این سیستم کاربران باید اپلیکیشن این شطرنج هوشمند را در تلفن همراه خود نصب نموده و به وسیله بلوتوث به ان متصل شوند. به محض شروع بازی به صورت انلاین، مهره های این شطرنج حرکات موردنظر کاربر را بررسی نموده و به حرکت درمی آیند. به این ترتیب شما می توانید با یاری این فناوری با هر فردی در سراسر دنیا بازی شطرنج انجام داده و به وسیله بلوتوث و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی، به صورت اتوماتیک و مغناطیسی مهره ها را حرکت داده و با این اقدام هیجان بازی شطرنج را چندین برابر نمایند.

اما این فناوری هوشمند تنها برای بازی آنلاین طراحی نشده است؛ چرا که کاربران میتوانند در مراحل مقدماتی و حتی پیشرفته و بدون حضور یک حریف واقعی، به صورت مجازی با این فناوری بازی نموده و از این طریق مهارتهای لازم برای ورود به دوره های پیشرفته و فوق پیشرفته را کسب نمایند. در حقیقت این فناوری می تواند برای افراد نوآموز همانند یک مربی ماهر عمل نموده و انها را در رسیدن به موفقیت یاری کند.

باتری این فناوری جادویی قابل شارژ است که با هر بار شارژ شدن به صورت کامل، 30 بازی را انجام می دهد.

برای خرید این صفحه شطرنج هوشمند می توانید به وب سایتهای عمومی مراجعه نموده و این فناوری جادویی را با قیمتی برابر 199 دلار پیش خرید کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11168

به "شطرنج را با صفحه جادویی بازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شطرنج را با صفحه جادویی بازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید