سنگ نوردنان کرمانی فاتح بخش سرعت المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی

به گزارش بانیما، رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بخش سرعت رشته سنگ نوردی با قهرمانی سنگ نوردان کرمانی خاتمه یافت.

سنگ نوردنان کرمانی فاتح بخش سرعت المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: به منظور توسعه و رشد پایدار رشته سنگ نوردی و شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرایش های سرطناب، سرعت، بلدرینگ و کامباین انجام می گردد، اضافه کرد: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

ایرانمنش توضیح داد: مسابقات از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان شروع شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه رقابت ها پنج شنبه یک آذر در رشته سرعت برگزار گردید، بیان داشت: در خاتمه رقابت های این بخش، در گروه اول، سارا زراعت زاده از کرمان، آیناز محمدی از کرمان و صبا شمعخانی از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

ایرانمنش یادآور شد: در گروه دوم نیز آناهیتا آریانفر از کرمان، زهرا کهنوجی از کرمان و شیما رستگار از زنجان مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: مراسم اهدای جوایز این بخش با حضور زمانی نماینده وزارت ورزش و جوانان، گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مرادی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، ایرانمش رییس و گنجی نایب رییس بانوان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار گردید.

ایرانمنش اضافه کرد: این رقابت ها جمعه 2 آذر در رشته بلدرینگ، شنبه 3 آذر در رشته سرطناب و یک شنبه 4 آذر جاری در رشته کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می گردد: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

ب

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1162

به "سنگ نوردنان کرمانی فاتح بخش سرعت المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ نوردنان کرمانی فاتح بخش سرعت المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید