سعید عبدولی با غلبه بر حریف روس راهی نیمه نهایی شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی دنیا از صبح امروز شنبه در شهر نورسلطان قزاقستان شروع شده که طی آن چهار نماینده کشورمان در اوزان 55 ،63 ، 72 و 82 کیلوگرم به میدان رفتند.

سعید عبدولی با غلبه بر حریف روس راهی نیمه نهایی شد

نتایج پیکارهای نمایندگان کشورمان تا این مرحله به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست به مصاف شریف کلیچ از ترکیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. ناصرپور در دور بعد به مصاف الهام بهرام اف از ازبکستان رفت و با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد. او برای رسیدن به گروه بازنده ها باید در انتظار فینالیست شدن این فرنگی کار ازبک باشد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف استپان ماریانیان از روسیه رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف شد.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 9 بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان شکست خورد. در ادامه به دلیل باخت حریف گرجستانی در برابر نماینده آذربایجان، کاویانی نژاد هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید. عبدولی در دور بعد در برابر ادلان آکی یف از روسیه نهاده شد و با پیروزی 2 بر یک به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف رفیق حسین اف از آذربایجان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4856

به "سعید عبدولی با غلبه بر حریف روس راهی نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید عبدولی با غلبه بر حریف روس راهی نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید