سخنگوی فدراسیون کشتی: مسابقه نه، چرخه انتخابی خواهیم داشت

به گزارش بانیما، سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید نمود: قطعا برای انتخاب نفرات تیم های ملی در المپیک چرخه انتخابی اجرا می گردد اما هیچ کشتی گیری با یک مسابقه انتخاب نخواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی: مسابقه نه، چرخه انتخابی خواهیم داشت

محمد ابراهیم امامی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره برنامه ریزی فدراسیون کشتی برای برگزاری هفتمین دوره رقابت های جام باشگاه های دنیا در شرایطی که این رویداد به غیر از تحمیل هزینه های میلیاردی بر کشور بدلیل سطح کیفی نازل عواید فنی زیادی برای کشتی ایران نداشته است، اظهار کرد: این رقابت ها در تقویم مسابقات فدراسیون گنجانده شده و مسئولان سازمان لیگ نیز برگزاری این مسابقات را در برنامه خود دارند. جلسات زیادی نیز درباره برگزاری این رویداد تشکیل شده است و عزم فدراسیون بر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات است.

سخنگوی فدراسیون کشتی اضافه نمود: قطعا نقاط ضعف و قوت زیادی در نحوه برگزاری این مسابقات وجود دارد اما سعی بر این است با آنالیز های کارشناسی نسبت به برطرف نواقص سال گذشته اقدام گردد. برنامه های خوبی نیز بر همین اساس طراحی شده که امیدوارم در نهایت منجر به برگزاری مطلوب جام باشگاه های دنیا گردد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم پرداخت تمامی هزینه ها از سوی ایران تیم های ضعیف آن هم با ترکیب ناقص راهی ایران می شوند و اینکه آیا فدراسیون برنامه ای برای حضور تیم های قدرتمند در دوره جدید مسابقات دارد یا خیر، گفت: در اینباره جلسات مختلف کارشناسی در سازمان لیگ برگزار شده و کماکان نیز ادامه خواهد داشت. قطعا راه های افزایش کیفیت مسابقات مورد آنالیز قرار می گیرد. این جلسات هنوز به اتمام نرسیده و با انتها یافتن آن ها و حصول نتیجه نهایی، این راهکارها اعلام خواهد شد.

امامی در ادامه درباره انتها معرفی مدیر جدید تیم های ملی کشتی فرنگی، گفت: فعلا بدلیل شیوع کرونا تمامی اردوها و مسابقات تعطیل شده و هنوز در اینباره تصمیمی اتخاذ نشده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تعویق المپیک و فرصت کافی برای برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی، برنامه ای برای برگزاری انتخابی وجود دارد یا خیر، گفت: درباره نحوه برگزاری انتخابی تیم های ملی کشتی چرخه انتخابی تعریف شده و کارهای کارشناسی در این باره ادامه دارد، هر زمان که این چرخه نهایی گردد اعلام خواهد شد. اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی حتمی است اما هیچ کشتی گیری با یک مسابقه انتخاب نمی گردد، بلکه انتخاب نفرات حاصل یک چرخه و فرآیند تعریف شده خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9238

به "سخنگوی فدراسیون کشتی: مسابقه نه، چرخه انتخابی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون کشتی: مسابقه نه، چرخه انتخابی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید