ساحل باتو فرینگی، رویایی ترین ساحل پنانگ

به گزارش بانیما، ساحل باتو فرینگی

در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم یکی از مشهورترین مکان های پنانگ را به شما معرفی کنیم. یکی از معروف ترین مقاصد پنانگ، در واقع دومین مقصد معروف بعد از جرج تاون، ساحل باتو فرینگی است که در شمال غربی جاده ساحلی جرج تاون کشیده شده است و به خاطر توریستی بودنش، اقامتگاه ها و رستوران های زیادی را در خود جای داده است. بازار شبانه این ساحل کاملا افسانه ای است و آب های آن، بهترین آبها برای انواع تفریحات آبی است.

ساحل باتو فرینگی، رویایی ترین ساحل پنانگ

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ساحل باتو فرینگی (Batu Ferringhi Beach)

دسترسی به ساحل باتو فرینیگی خیلی راحت است و با 15 دقیقه رانندگی می توان از شهر جرج تاون به آن رسید. جاده جرج تاون تا باتو فرینگی جاده صافی است و 3 کیلومتر از آن در کنار خط ساحلی است.

ساحل باتو فرینگی پنانگ با شن های سفید پودر مانندی که در کنار آب های آبی قرار گرفته اند را مجسم کنید که در زیر نور آفتاب، کاملا داغ می شوند. بهترین راه لذت بردن از این شن های داغ ، همراه داشتن یک پتوی کوچک است تا بتوان از شن و گرمای آفتاب با هم لذت برد اما اگر شما از ان دسته آدمهای افتاب دوست نیستید، می توانید یکی از انواع ورزش های آبی را امتحان کنید.

شاید آب دریای این منطقه به اندازه مناطق دیگر شفاف نباشد اما جاذبه های فراوان و متنوعی که در این ساحل وجود دارد باعث می گردد تا شفاف بودن آب را فراموش کنید و از بقیه جاذبه های آن لذت ببرید.

می توانید در این ساحل شنی سفید رنگ در کنار نخل های بلند، قدم بزنید و چندین ساعتتان را در آن بگذرانید و از زیبایی های تحسین برانگیزش نهایت استفاده را بکنید.

صبح زود و مخصوصا موقع طلوع آفتاب، نسیم خنک و بسیار ملایمی می وزد و وزش آن روی صورت، احساس شادابی و سرزندگی را در انسان ایجاد می نماید.

جدای از صبح ها و غروب ها که دو تا از بهترین اوقات سپری کردن زمان در این ساحل است، شب های باتو فرینگی هم بسیار جذاب و دوست داشتنی است. با تاریک شدن هوا، کافه های ساحلی میزهای خود را در هوای آزاد گذاشته و با اجرای موسیقی زنده، فرصتی ایده آل برای شادی را بوجود می آورند.

ساحل باتو فرینگی به دلیل محبوبیت بیش از اندازه ای که در مالزی دارد، همواره پر از توریست است اما با این حال بسیار تمیز است. جالب است بدانید باتو فرینگی به معنای صخره پرتغالی است و نام آن از روی کشتی های پرتغالی ای که برای تجارت ادویه به این ساحل می آمدند و در کنار صخره ها پهلو می گرفتند، برداشته شده است.

همانطور که در بالا گفته شدف به دلیل توریستی بودن این ساحل، تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در آن وجود دارد که در بین آنها چند هتل 5 ستاره هم مثل هتل Paradise Sandy Bay به چشم می خورد.

بهترین زمان سفر به پنانگ

دانستن زمان مناسب برای سفر به پنانگ یاری می نماید تا از سفرتان بتوانید نهایت استفاده را کنید. پنانگ هم آب و هوای استوایی دارد که در طول سال گرم است اگر چه فصل های پر باران آوریل، می، آگوست، سپتامبر و اکتبر را نباید نادیده گرفت که گاهی باران های سیل آسایی در آن می بارد اما معمولا ماه های دسامبر و ژانویه، پر گردشگرترین ماه های پنانگ هستند.

منبع: penang.ws

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4397

به "ساحل باتو فرینگی، رویایی ترین ساحل پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل باتو فرینگی، رویایی ترین ساحل پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید