دیوار بین کابینتی فلزی در طراحی آشپزخانه

به گزارش بانیما، طراحی آشپزخانه به عنوان قلب خانه، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بدون شک ایده های زیادی در این زمینه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به یک طراحی زیبا و بی نقص در آشپزخانه دست یافت. در این میان استفاده از یک ایده مناسب برای طراحی دیوار بین کابینتی می تواند راه حل مناسبی برای طراحی آشپزخانه در نظر گرفته گردد. دیوارپوش بین کابینتی انواع مختلفی دارد. برای مثال، دیوار بین کابینتی شیشه ای، دیوار بین کابینتی سه بعدی نمونه ای از این دیوارپوش ها می باشد. آیا تا به حال به استفاده از استیل در طراحی دیوار بین کابینتی فکر نموده اید؟ استفاده از این المان به تازگی در میان طراحی های سبک مدرن و معاصر به چشم می خورد. استفاده از این ایده مزایایی به همراه دارد. برای آشنایی با این ایده ها در ادامه این مطلب از ما با ما همراه باشید.

دیوار بین کابینتی فلزی در طراحی آشپزخانه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

دیوار بین کابینتی فلزی

همان طور که در ابتدا گفته شد، استفاده از استیل ضد زنگ به عنوان دیوارپوش بین کابینتی مزایایی به همراه دارد. یکی از مزایای استفاده از این المان غیر متخلخل بودن آن می باشد. بر اساس این ویژگی باکتری ها نمی توانند به درون آن نفوذ نمایند و همین امر در استریل بودن فضای آشپزخانه به شما یاری می نماید. از دیگر مزیت های استفاده از این المان ایجاد فضایی شیک و به روز می باشد.

آشپزخانه مدرن با استفاده از دیوار بین کابینتی استیل

همان گونه که گفته شد، دیوار بین کابینتی استیل در طراحی مدرن جایگاه ویژه ای دارند و نمایی منحصر بفرد ایجاد می نمایند. هم چنین از آن جایی که این المان تطبیق پذیری بالایی دارد، به راحتی می توان از آن در کنار سایر رنگ ها و انواع متریال های مختلف نیز استفاده کرد. استفاده از این ایده در طراحی سبک مینیمالیست نیز کاربرد دارد.

دیوار بین کابینتی استیل و خاصیت آنتی باکتریال

اگر شما از جمله افراد صاحب رستوران هستید و به دنبال ایده هایی برای طراحی آشپزخانه رستوران خود می باشید، استفاده از این ایده بهترین گزینه ای است که در مقابل شما قرار گرفته است. چراکه همان گونه که قبلا نیز به این نکته اشاره شد، این متریال خاصیت آنتی باکتریال داشته و برای چنین فضایی بسیار مناسب می باشد. هم چنین از جمله مزیت های دیگر در استفاده از فلز استیل در طراحی دیوار بین کابینتی مقاومت بالای آن می باشد.

طراحی آشپزخانه کوچک با دیوار بین کابینتی استیل

همان طور که می دانید، استیل خاصیت بازتابندگی نور دارد. از این رو اگر به دنبال ایده ای برای طراحی آشپزخانه کوچک می باشید، می توانید از این ایده برای طراحی دیوار بین کابینتی استفاده نمایید. چرا که استفاده از این دیوار بین کابینتی با بازتاب نور می تواند در بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه به شما یاری کند. هم چنین در صورتی که فضای آشپزخانه از نور کافی برخوردار نمی باشد نیز می توانید به استفاده این راه حل فکر کنید. در صورت استفاده از رنگ سفید این خاصیت دوچندان می گردد.

تطبیق پذیری بالای دیوار پوش بین کابینتی استیل

از دیگر مزیت های استفاده از استیل به عنوان دیوار پوش بین کابینتی، تطبیق پذیری زیبا و منحصر بفرد آن با سایر وسایل برقی استیل می باشد. بنابراین در صورتی که در طراحی آشپزخانه از وسایل برقی مانند یخچال فریزر استیل استفاده نموده اید، به کارگیری این ایده می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

شاید اولین نکته ای که در استفاده از دیوار پوش استیل به عنوان دیوار بین کابینی به ذهن شما می رسد، ایجاد فضایی سرد با استفاده از این المان باشد. این نکته از جمله نکاتی است که باید در ذهن داشته باشید. به نظر شما از چه راه حلهایی می توان برای ایجاد فضایی گرم در آشپزخانه با به کارگیری این دیوارپوش ها استفاده کرد؟ از جمله راه حلهایی که می توانیددر این زمینه مورد استفاده قرار دهید، استفاده از رنگ های گرم در کنار آن می باشد. یکی دیگر از راه حلها در این زمینه، استفاده از المان های چوبی در طراحی آشپزخانه می باشد.چوب به عنوان متریالی طبیعی می تواند باعث القای گرما به فضای آشپزخانه گردد. برای مثال به این منظور می توانید از کانتر، جزیره و یا جایگاه های چوبی در طراحی آشپزخانه استفاده نمایید.

دیوارپوش بین کابینتی استیل در طراحی آشپزخانه صنعتی

استفاده از دیوار پوش استیل به عنوان دیوار بین کابینتی و در کنار آن استفاده از یک جزیره استیل می تواند در طراحی آشپزخانه به سبک صنعتی به شما یاری کند. تنها به یاد داشته باشید، در صورت به کارگیری این راه حل از کفپوش چوبی به عنوان کفپوش آشپزخانه استفاده نمایید. در این صورت از ایجاد فضایی سرد در آشپزخانه جلوگیری به عمل خواهد آمد. استفاده از یک فرش مناسب نیز می تواند در تکمیل این طراحی به شما یاری کند.

به کارگیری انواع بافت و الگوها در کنار استفاده از دیوارپوش استیل به عنوان دیوار بین کابینتی می تواند فضایی زیبا به ارمغان آورد. همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید، در طراحی این آشپزخانه از دیوار بین کابینتی، کابینت و وسایل برقی استیل استفاده شده است، در کنار آن استفاده از کفپوش چوبی با طرح چوب نمایی زیبا در آن ایجاد نموده است.

از دیگر ایده هایی که در کنار استفاده از دیوار بین کابینتی استیل می توانید مورد استفاده قرار دهید، به کارگیری رنگ خاکستری می باشد. رنگ خاکستری مات در کنار استیل براق می تواند از ایجاد یکنواختی در فضای آشپزخانه جلوگیری به عمل آورده و در عین حال نمای زیبایی ایجاد کند.

تلفیق متریال مختلف در کنار استیل

تلفیق متریال های مختلف مانند سنگ مرمر، چوب و استیل در کنار یکدیگر می تواند از ایده های منحصر بفرد در طراحی آشپزخانه ای با دیوار بین کابینتی استیل باشد. آن چه که در تصویر مشاهده می نمایید، نمونه ای از اجرای این ایده زیبا و منحصر بفرد می باشد.

نکات پایانی

آن چه که در این جا به بیان آن پرداختیم، طراحی آشپزخانه با استفاده از دیوارپوش استیل ضد زنگ، به عنوان دیوار بین کابینتی می باشد. آیا شما علاقمند به استفاده از این ایده در طراحی آشپزخانه می باشید؟ در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6668

به "دیوار بین کابینتی فلزی در طراحی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار بین کابینتی فلزی در طراحی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید