دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد، مرگ در خواب!

به گزارش بانیما، حسین گلشنی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد دلیل مرگ سهیل چاووشی شطرنجباز نوجوان شهررضا توضیح داد و گفت: طی تماسی که از طرف هیات شطرنج استان اصفهان با خانواده مرحوم چاووشی داشتیم، متوجه شدیم که حادثه سقوط از پله باعث مرگ وی شده است اما نه در همان لحظه اتفاق.

دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد، مرگ در خواب!

وی ادامه داد: ظاهرا شب گذشته مرحوم سهیل چاووشی از چند پله سقوط می کند، به ظاهر اما هیچ مشکل پیش نمی آید و آثاری از این حادثه هم در وی نمایان نمی شود، حال عمومی اش خوب بوده و مسئله ای حاد و خاصی هم نداشته است. مرحوم سهیل چاووشی با همین شرایط شب گذشته را طی کرده اما صبح از خواب بیدار نشده است. خانواده وی صبح امروز دوشنبه متوجه مرگ وی در هنگام خواب شده اند.

رئیس هیات شطرنج استان اصفهان ضمن ابراز تاسف از مرگ ناگهانی این شطرنجباز نوجوان و تسلیت به خانواده چاووشی و جامعه شطرنج اصفهان و کشور، گفت: مرحوم سهیل چاووشی از فعالان شطرنج استان اصفهان بود که سال ها در رده های سنی مختلف بازی کرد و حتی در رده های پایه صاحب چند عنوان هم شده بود.

وی تاکید کرد: البته از یک سال پیش وی فعالیت های خود را در شطرنج خیلی کم کرده بود. مرحوم چاووشی هنگام مرگ 16 ساله بود و آخرین بار در رده سنی زیر 15 سال بازی کرد.

به گفته گلشنی، مرحوم سهیل چاووشی در یک خانواده کاملا شطرنجی بزرگ شده بود. وی برادر بزرگ تر دانیال چاووشی بود. وی (دانیال) هم از شطرنجبازان مستعد و صاحب آتیه در شطرنج اصفهان به شمار می رود.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11940

به "دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد، مرگ در خواب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل درگذشت شطرنجباز نوجوان مشخص شد، مرگ در خواب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید