درخواست اردوی برون مرزی نموده ایم، 20 آذر به چین می رویم

به گزارش بانیما، خبرنگاران: سرمربی تیم نوجوانان جودو گفت: برای کسب آمادگی ملی پوشان جهت حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا از فدراسیون درخواست اردوی برون مرزی نموده ایم.

درخواست اردوی برون مرزی نموده ایم، 20 آذر به چین می رویم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

احمد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی چین برگزار می گردد تقریبا یک ماه زمان داریم به همین دلیل از مسئولین خواستیم که در صورت امکان تیم را تا پیش از اعزام به این مسابقات در اردویی برون مرزی حاضر نمایند. قطعا در صورت فراهم شدن این برنامه می توانیم با تجربه بیشتر و آمادگی بهتری در چین به روی تاتامی برویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه آسیب دیدگی بعضی ملی پوشان جدی نیست و از این بابت نگرانی نداریم. در طول برگزاری اردوهای آماده سازی بچه ها به خوبی تمرینات را پیگیری نموده اند و حالا در شرایطی ایده آل منتظر شروع مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. انگیزه ملی پوشان نیز برای حضور در این میدان حساس بسیار بالا است و این امر نوید حضوری خوب در این میدان را می دهد.

سرمربی تیم نوجوانان جودو گفت: امکاناتی که در اختیار این تیم گذاشته شده بسیار خوب است و مسئولین فدراسیون تا جایی که از دست شان برمی آید به حمایت از ملی پوشان پرداخته اند. جا دارد از این بابت از مسئولین تشکر کنم و امیدوار باشم که شرایط برای اعزام نفرات به اردوی برون مرزی نیز مهیا گردد.

کاظمی در سرانجام توضیح داد: تمام هدف ما کسب موفقیت برای کشورمان است و مطئن باشید از هیچ تلاشی در این مورد دریغ نخواهیم کرد. ملی پوشان نوجوان جودو انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند و همین موضوع می تواند به آنها برای رسیدن به هدف شان یاری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4842

به "درخواست اردوی برون مرزی نموده ایم، 20 آذر به چین می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اردوی برون مرزی نموده ایم، 20 آذر به چین می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید