خلاصی از انتظار پشت خط تلفن با قابلیت جدید گوگل

به گزارش بانیما، گوگل قابلیت جدیدی را عرضه نموده که کاربران را از منتظر ماندن پشت خط تلفن خلاص می نماید.

خلاصی از انتظار پشت خط تلفن با قابلیت جدید گوگل

به گزارش خبرنگاران، این قابلیت که Hold for Me یا برای من منتظر بمان نام دارد، هنگامی که کاربر ناچار است به یک پیغام ضبط شده یا آهنگی که به جای صدای بوق پخش می گردد گوش کند، قابلیت مفیدی خواهد بود. قابلیت Hold for Me به جای کاربر پشت خط منتظر می ماند و با استفاده از برنامه دستیار گوگل هنگامی که طرف مقابل جواب تلفن را می دهد، صدای انسانی را تشخیص داده و با ارسال نوتیفیکیشن به کاربر برای مکالمه اطلاع می دهد.

این قابلیت جدید در رویداد رونمایی اسپیکرهای هوشمند جدید نست و گوشیهای جدید پیکسل شامل پیکسل 5 معرفی گردید و در مدلهای جدید پیسکل موجود خواهد بود و برای مدلهای قدیمی پیکسل هم عرضه می گردد.

برای من منتظر بمان یکی از قابلیتهای جدید مفیدی است که گوگل طی چند سال اخیر عرضه نموده است. این اواخر گوگل قابلیتی به نامه تماسهای آنالیز شده برای گوشیهای اندرویدی خاطرنشان کرد که نام و لوگوی یک شرکت و دلیل تماس آنها را نمایش می دهد. با توجه به افزایش موارد کلاهبرداری تلفنی، هدف از این قابلیت، یاری به کاربر برای آنالیز و مطمئن بودن از شرکتهایی است که تماس می گیرند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، گوگل پاییز گذشته قابلیتی به نام کال اسکرین عرضه کرد که به طور اتوماتیک تماسهای کلاهبرداری را شناسایی می نماید بدون این که کاربر نیازی به آنالیز آنها داشته باشد. همچنین گوگل در سال 2018 یک قابلیت هوش مصنوعی به نام داپلکس را عرضه کرد که از طرف کاربر به رزرو رستوران یا دریافت وقت می پردازد. گوگل اعلام نموده که قابلیت Hold for Me از فناوری داپلکس برای تشخیص بین صدای واقعی فرد و صدای ضبط شده استفاده می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12150

به "خلاصی از انتظار پشت خط تلفن با قابلیت جدید گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصی از انتظار پشت خط تلفن با قابلیت جدید گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید