خصوصی سازی سرخابی هاامکان پذیر نیست، فوتبال نیاز به اتاق فکر دارد

به گزارش بانیما، کامیار کاردار در گفتگو با خبرنگاران، در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس تا سرانجام سال گفت: خصوصی سازی یک شرایط خاص دارد با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سال هاست زیر نظر دولت اداره می شوند و بدهی های کلانی هم دارند، خصوصی سازی آنها امکان پذیر نخواهد بود. این دو باشگاه دارایی زیادی از خود ندارند، ضمن اینکه آنقدر طلبکار اطراف این دو تیم زیاد است که هر که بخواهد یکی از این دو تیم را بخرد باید شرایط بسیار خوبی داشته باشد. بدهی های این دو تیم بیشتر از حد معقول است و این دو تقریباً باشگاه های ورشکسته هستند. بنابراین بعید می دانم برای دو تیمی که سوددهی ندارند و فقط سال هاست بدهی بر جا گذ اشته اند کسانی بتوانند این دو باشگاه را خریداری کنند.

خصوصی سازی سرخابی هاامکان پذیر نیست، فوتبال نیاز به اتاق فکر دارد

وی در مورد اینکه گفته می شود شاید لیگ نیمه تمام باقی بماند و احتمال اینکه پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود، گفت: تا زمانی که سوت سرانجام آخرین بازی زده نشود، نمی توان هیچ تیمی را قهرمان دانست مگر می شود از الان پیش بینی کرد که پرسپولیس همه بازی هایش را با پیروزی به سرانجام خواهد رساند و دیگر تیم ها شکست خواهند خورد، با شرایطی که در کل دنیا به وجود آمده تمام فوتبال دنیا تمام شده این روزها گفته می شود قرار است در انگلستان 94 بازی باقی مانده به صورت متمرکز برگزار شود. البته هنوز هم به جمع بندی لازم نرسیده اند.

وی ادامه داد: در کشور ما هم سازمان لیگ باید یک اتاق فکر تشکیل دهد تا زمانی که قرار شد بازی های باقی مانده لیگ نوزدهم برگزار شود این دیدارها به صورت متمرکز انجام شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چند سال است فوتبال را در ایران کنار گذاشته اید و در امارات به چه کاری مشغول بودید، گفت: سال 75 با پیراهن استقلال از فوتبال کناره گیری کردم و درگیر زندگی شدم. در سال هایی هم که در کشور امارات بودم در آکادمی های معتبری همچون منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و یوونتوس کار کردم. قرار بود به ایران آمده و بازیکنان مستعد نوجوان را به این آکادمی ها ببریم و پرورش دهیم که متأسفانه این مساله اتفاق نیفتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9048

به "خصوصی سازی سرخابی هاامکان پذیر نیست، فوتبال نیاز به اتاق فکر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی سازی سرخابی هاامکان پذیر نیست، فوتبال نیاز به اتاق فکر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید