حریق 3 مغازه در خیابان پیروزی مهار شد

به گزارش بانیما، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب از مهار حریق 3 باب مغازه در خیابان پیروزی اطلاع داد.

حریق 3 مغازه در خیابان پیروزی مهار شد

به گزارش ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب گفت: در ساعت 12:00 ظهرروز ششم آبان ماه اهالی خیابان 15 متری اول واقع در خیابان 20 متری افسریه در منطقه 15 شاهد آتش سوزی 3 باب مغازه کنار هم در این محدوده بودند که دچار حریق شده بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان نمود: پس از دریافت این خبر، بلافاصله تیمی از نیرو های آتش نشانی و عوامل منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند و مشغول امداد رسانی، اطفا حریق و روان سازی ترافیک شدند.

سرهنگ رازقی گفت: تیم های استقراری پلیس راه فاتب به روان سازی ترافیکی که ناشی از تماشای شهروندان به آتش سوزی ایجاد شده بود؛ پرداختند و خوشبختانه با حضور و کوشش پلیس راهور خودرو های امدادی و تیم های آتش نشانی بعدی که قصد امداد رسانی داشتند به موقع توانستد در محل حاضر شوند و اقدامات امدادی خود را آغاز نمایند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: در این بین ماموران خدوم آتش نشانی متوجه شدند که گویی فرد و یا افرادی دریکی از مغازه ها گرفتار شده و به علت وجود حریق در اطراف خود نمی توانند از محوطه خارج شوند.

مهار حریق کارگاه 700 متری فراوری چوب در روستای تورقوزآباد

وی ابراز داشت: در این بین ماموران آتش نشانی شجاع قبل از شعله ور شدن بیش از حد آتش و با مهارت و تخصص و شجاعتی که از خود نشان دادند وارد مغازه شدند و فردی که در داخل مغازه حضور داشت خارج و مشغول اطفاء حریق شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهورفاتب گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید. علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست آنالیز است.

رازقی در سرانجام از رانندگان خواست: در موقع دیدن حوادثی این چنینی، به هیچ عنوان به تماشای حادثه نایستند، چرا که شاید تیم های امدادی و آتش نشانی و آمبولانس پشت بار ترافیکی بمانند و به موقع به محل ماموریت خود نرسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5992

به "حریق 3 مغازه در خیابان پیروزی مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق 3 مغازه در خیابان پیروزی مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید