حجت حق وردی: پنالتی نبود ذوب آهن به ما گل نمی زد، در پیکان آرامش دارم

به گزارش بانیما، حجت حق وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان از حضور در این تیم ابراز رضایت کرد و گفت که در تیم مجید جلالی آرامش دارد.

حجت حق وردی: پنالتی نبود ذوب آهن به ما گل نمی زد، در پیکان آرامش دارم

حجت حق وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تساوی پیکان برابر ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود و ما چون یک ماه از شرایط بازی رسمی دور بودیم، کاملاً آماده نبودیم. بدن ها هم سنگین بود، ولی در مجموع دریافت یک امتیاز در اصفهان برای ما بد نبود. البته اگر ذوب آهن با پنالتی به گل نمی رسید بعید می دانم در جریان بازی به ما گل می زد. فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

وی که در این بازی مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، در این مورد تأکید کرد: من پارسال هم برابر ذوب آهن بازی کردم، ولی آن مسابقه در ورزشگاه نقش دنیا برگزار گردید. این بار بعد از مدت ها در ورزشگاه فولادشهر بازی کردم و بازگشت به این ورزشگاه برایم جالب بود. از طرفی تعدای از هم بازی های سابق را در این بازی دیدم.

مدافع پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی اش از ذوب آهن تصمیم درستی بود، توضیح داد: بله، این تصمیم درست بود. وقتی از ذوب آهن رفتم هنوز تکلیف سرمربی این تیم تعیین نبود که در نهایت امیر قلعه نویی به ذوب آهن آمد. هر مربی هم وقتی به تیمی می آید بازیکنان مورد نظر خودش را می آورد و ماندن در ذوب آهن ریسک بود.

حق وردی در انتها گفت: شاید با آمدن مربی جدید به من بازی می رسید و به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتم. چند ماه بعد از جدایی از ذوب آهن قلعه نویی (سرمربی وقت ذوب آهن) مرا در هتل دید و گفت که چرا از ذوب آهن جدا شدی؟. من تصمیم خوبی گرفتم و حالا هم در پیکان آرامش دارم و در همه بازی ها هم به میدان می روم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 920

به "حجت حق وردی: پنالتی نبود ذوب آهن به ما گل نمی زد، در پیکان آرامش دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت حق وردی: پنالتی نبود ذوب آهن به ما گل نمی زد، در پیکان آرامش دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید