جابجایی و اصلاح 58 پایه برق قرار گرفته در معابر شیراز

به گزارش بانیما، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق فارس از جابجایی و اصلاح 58 پایه برق قرار گرفته در معابر، همزمان با اقدام فراگیر شناسایی و برطرف کانون های خطر در شبکه های توزیع نیروی برق خبرداد.

جابجایی و اصلاح 58 پایه برق قرار گرفته در معابر شیراز

خبرنگاران شیراز - حمیدرضا جلایر گفت: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق با رویکرد برطرف کانون های خطر وایمن سازی شبکه ها با موضوعات کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابه جایی و اصلاح پایه های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه های معیوب، اصلاح فلش شبکه، ترمیم دریچه های معیوب پایه های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاء اضافه و تابلو های تبلیغاتی مجاور پایه های شبکه برق و اصلاح کابل سرویس های به تنیده مشترکان روی پایه ها و جعبه تقسیم در مدیریت های توزیع نیروی برق استان فارس در شهرستان ها نیز صورت پذیرفت.

او گفت: در این اقدام که با حضور 120 نفرنیروی اجرایی و فنی، 60 گروه عملیاتی و 56 خودرو در سطح استان فارس برگزار گردید، 5300 متر فلش شبکه اصلاح شده و 150 پایه معیوب نیز مقاوم سازی شدند.

این مقام مسئول، ترمیم 398 دریچه معیوب پایه روشنایی معابر و اصلاح 719 قفل درب پست های عمومی، زمینی و شالتر ها را از دیگر مواردی مطرح کرد که همزمان با اقدام فراگیرتعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق با رویکرد برطرف کانون های خطر وایمن سازی شبکه ها در استان فارس انجام گرفتند.

جلایر گفت: با برگزاری چنین برنامه هایی بتوان نقاط قابل بهبود در شبکه توزیع را به سرعت شناسایی نموده و نسبت به برطرف کانون خطر و در نهایت ایمن سازی شبکه اقدام کرد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19649

به "جابجایی و اصلاح 58 پایه برق قرار گرفته در معابر شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی و اصلاح 58 پایه برق قرار گرفته در معابر شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید