تماشا کنید؛ تله کابین جزیره لنکاوی

به گزارش بانیما، تله کابین جزیره لنکاوی به آن تاکسی آسمان (SkyCab) هم گفته می گردد، یکی از زیباترین و البته جذاب ترین جاذبه های مجمع الجزایر لنکاوی مالزی است.

تماشا کنید؛ تله کابین جزیره لنکاوی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

جزیره لنکاوی یا به بیان دقیق تر مجمع الجزایر لنکاوی، که از 99 جزیره تشکیل شده، یکی از قطب های گردشگری مالزی محسوب می گردد و با دریای کریستالی، جنگل های انبوه و هتل های لوکس و رویایی پذیرای تعداد زیادی از گردشگران از سراسر دنیا است. این جزیره قطعا یک بهشت گرمسیری در مالزی است و سفر به آن برای هر فردی به خاطرهای فراموش نشدنی تبدیل می گردد

یکی از جاذبه های جذاب این مجمع الجزایر، تله کابین لنکاوی است که در استان کداح واقع شده است و به آن تاکسی آسمان (SkyCab) نیز می گویند. این تله کابین که طول آن 2200 است، از روستای اورینتال (Oriental Village) آغاز می گردد و در عرض 15 دقیقه مسافران را به قله گونونگ ماچینچانگ (Gunung Machinchang) می برد.

در قله این کوه هم می توانید گشت وگذار کنید و نظاره گر طبیعت وصف ناپذیر مجمع الجزایر لنکاوی و جنگل ها و جزایر کوچک شوید و هم می توانید از پل هوایی لنکاوی (لنکاوی Sky Bridge) که منحنی شکل بوده و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 125، 1.8 و 600 متر است، دیدن کنید و از تماشای جنگل های انبوه گرمسیری و آبشار تلاگا توجو (Telaga Tujuh Waterfalls) لذت ببرید.

آبشار های تلگا توجو یکی از زیباترین مجمع الجزایر لنکاوی است که از هفت آبشار تشکیل شده که به هفت برکه متصل به یکدیگر فرو می ریزند.

تنها راه دسترسی به این پل معلق، استفاده از تله کابین است. امنیت پل هوایی لنکاویبسیار بالا بوده و با فولاد و شبکه های سیم در هم تنیده کاملا مهار شده است و روی آن دو سکوی مثلثی شکل برای استراحت نیز وجود دارد. ضمناً در بالای کوه مغازه های عرضه کننده صنایع دستی و اسباب بازی نیز به چشم می خورند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیویی زیبا از تله کابین و پل معلق لنکاوی دعوت می کنیم.

منبع: کجارو / langkawi-info.com / en.wikipedia.org
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5036

به "تماشا کنید؛ تله کابین جزیره لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کنید؛ تله کابین جزیره لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید