تفریحات رایگان در بالی اندونزی

به گزارش بانیما، بالی یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در کل جهان است. در بالی تفریحات و جاذبه های رایگانی وجود دارد که بدون شک شما را شگفت زده می نماید.

تفریحات رایگان در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

بالی یکی از مقصدهای گردشگری بسیار محبوب در کل جهان است. یکی از دلایل این محبوبیت این است که این جزیره جاذبه های بسیار متنوعی دارد. از جاذبه های طبیعی منحصربه فرد گرفته تا جاذبه های مدرن و تاریخی و فرهنگی.

همه این جاذبه ها، هزینه ورودی ندارند و بسیاری از آن ها رایگان هستند. در بالی تعداد جاذبه های دیدنی و رایگان، نسبتا زیاد است.

تور بالی یکی از محبوب ترین تورهای خارجی در ایران است. اگر برای سفر به این جزیره دیدنی برنامه ریزی می کنید، با یاری خبرنگاران می توانید بهترین تور بالی و تور اندونزی را از معتبرترین آژانس های گردشگری پیدا و برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

در ادامه با چند جاذبه فراموش نشدنی و رایگان بالی آشنا می شوید.

کمپینگ

در جزیره ای که پر از مناظر طبیعی خاص و جذاب است، کمپینگ تجربه ای عالی است که نباید از دست بدهید. اگر از علاقه مندان به طبیعت باشید، کمپینگ در طبیعت بالی به بهترین خاطره سفر شما تبدیل می گردد. علاوه بر اینکه تجربه ای عالی است، کمترین هزینه ای برای شما ندارد. در این بهشت استوایی، سایت های متعددی برای کمپینگ در نظر گرفته شده است؛ از قله Agung گرفته تا ساحل دنج Nyang Nyang.

سافاری ساحل

در بالی می توانید از یکی از زیباترین جاذبه های طبیعت یعنی سواحل بی نظیر، تقریبا به طور رایگان لذت ببرید. بسیاری از سواحل بالی رایگان هستند و بقیه سواحل نیز هزینه بسیار اندکی دارند که این مبلغ شامل هزینه های پارکینگ و ورودی برای رسیدگی به ساحل و امکانات آن است.

البته تفریحاتی مثل غواصی و ورزش های آبی، هزینه های بیشتری برایتان دارند؛ ولی اگر از شنا و آفتاب دریافت در ساحل لذت می برید، لازم نیست هیچ هزینه اضافه ای بپردازید.

تماشای فستیوال ها

در بالی جشنواره های فراوانی برگزار می گردد که هر کدام از آن ها فرصتی عالی برای گردشگران است که از فرهنگ اهالی لذت ببرند. اهالی بالی توجه خاصی به سنت و مذهب و جشنواره های سالانه خود دارند. هر جشنواره، به شیوه ای متفاوت برگزار می گردد. در نتیجه، حق انتخاب زیادی برای شرکت در جشنواره ها دارید.

پیاده روی در طبیعت

پیاده روی یکی از روش های جذاب و رایگان برای لذت بردن از طبیعت بی نظیر بالی است. با پاهای خود می توانید به گوشه و کنار جزیره سر بزنید و از تماشای جنگل های انبوه استوایی، نسیم خنک و تازه، آفتاب گرم و حیات وحش بی نظیر لذت برید.

تماشای غروب آفتاب

غروب آفتاب در بالی یکی از زیباترین منظره هایی است که می توانید در طول سفر ببینید. برای اینکه از این منظره لذت ببرید، باید به سواحل رو به غرب بروید مثلا ساحل Uluwatu، ساحل Tegal Wangi، ساحل کوتا و...

اگر پول کافی دارید، می توانید در کافه های ساحلی بنشینید، نوشیدنی بخورید و منتظر غروب آفتاب بمانید.

پرش از آبشارها

بالی آبشارهای فراوانی دارد و هر کدام جذابیت خاص خود را دارد. مثلا آبشار Aling Aling برای سر خوردن مناسب است و مثل یک سرسره طبیعی است. آبشار Tegenungan برای شنا کردن و ثبت تصاویر زیبا مناسب است.

قدم زدن در مزارع برنج

این فعالیت ساده، بسیار آرام بخش و جذاب است. آفتاب به گرمی می تابد؛ ولی هوا خنک است. در میان مزارع پلکانی برنج می توانید قدم بزنید و از حضور در چشم اندازی سرسبز و آرام لذت ببرید. این تجربه بسیار آرامش بخش و فرصت خوبی برای فرار از شلوغی زندگی روزمره است و البته عکس انداختن در اینجا رایگان است.

گشت و گذار در خیابان های اوبود

بسیاری از جاذبه ها و تجربه های هیجان انگیز و جذاب، در خیابان های اوبود قرار دارند. اوبود پایتخت بالی است. این منطقه بسیار سرزنده است و فضاهای هنری و جذاب در گوشه و کنار خود دارد. مغازه های کوچک سوغات و صنایع دستی، معبدها، کافه ها و گالری ها در خیابان های اوبود منتظر گردشگران هستند. در خیابان ها موسیقی زنده نواخته می گردد. بازدید از بازارچه های هنری را نباید از دست بدهید. از این بازارچه ها می توانید سوغاتی با قیمت های مناسب بخرید یا فقط به گشت و گذار مشغول شوید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5054

به "تفریحات رایگان در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات رایگان در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید